دانشگاه ایالتی کلرادو 2022 “بازیکنان برتر”


Phlox Ka-Pow White
جای تعجب نیست که Ka-Pow White، که بعداً یک رنگ اضافه شده به عرضه اولیه سری Phlox Ka-Pow بود، به عنوان یک بازیگر برتر CSU به رنگ های دیگر پیوست. سری Ka-Pow برای افزایش انشعاب، تعداد گل بالا، پنجره شکوفه گسترده و مقاومت در برابر سفیدک پودری انتخاب شد. Phlox Ka-Pow White نیز از این قاعده مستثنی نبود و طیف رنگی را به خوبی تکمیل می کند.

امسال ما مشتاقیم اعلام کنیم که Armeria Dreameria Dream Clouds و Phlox Ka-Pow White به عنوان بهترین بازیگران CSU برای سال 2022 به این مجموعه ستاره ای ملحق شده اند.

از بیانیه رسمی CSU: فصل شکوفه‌ها به دلیل طولانی بودن بسیار مورد توجه بود زیرا زود گل می‌داد و برای مدت طولانی جذاب بود. گیاهان جمع و جور، یکنواخت، محکم بودند و علیرغم آبیاری سربار، عادت عالی داشتند. انشعاب بسیار خوب بود، که باعث ایجاد گلهای ترد و سفید فراوانی شد که بسیار خودنمایی می کرد. شاخ و برگ بسیار جذاب بود و هرگز سفیدک پودری نداشت.



منبع

از بیانیه رسمی CSU: اولین فلاش سنگین گل‌های سفید خالص با مقدار زیادی «وای» ظاهری واضح و چشمگیر می‌دهد. از بازدیدکنندگان گل های پوم پوم ظاهر و فرم منحصر به فردی به باغ می دهند. عادت رشد بسیار یکنواخت است و شاخ و برگ های سبز تیره و مرتب آن حتی بدون گل نیز جذاب است.

دانشگاه ایالتی کلرادو با جذب هزاران بازدیدکننده در هر سال، یک سایت آزمایشی درجه یک و بازخورد ارزشمند در مورد انواع گیاهان یکساله، چندساله، گل رز و گیاهان چوبی با عملکرد برتر ارائه می دهد. در باغ آزمایشی چند ساله، گیاهان آزمایش کاملی را انجام می دهند که شامل سه تابستان و دو زمستان است تا نحوه عملکرد گونه های جدید در آب و هوای کوه راکی ​​را آزمایش کنند. سارا گرین‌وود، مدیر توسعه محصول جهانی در داروین پرنیالز می‌نویسد، برای تبدیل شدن به یک بازیگر برتر واقعی CSU، گیاهان چندساله باید در طول دو زمستان آزمایشی بقای عالی داشته باشند و همچنین در هر سه تابستان امتیاز عالی کسب کنند – این کار آسانی نیست.

برای کسانی از شما که در طول سال‌ها دنبال می‌کردند، ممکن است بدانید که داروین پرنیالز شرکت فعالی در این آزمایش‌ها بوده است و انواع مختلفی از این تمایز برجسته را دریافت کرده‌اند، از جمله؛

ابرهای رویایی آرمریا دریمریا
گل‌های سفید و زیبای Dream Clouds افزودنی خوش‌آمد به طیف رنگ‌های گل در سری Armeria Dreameria هستند. تعداد گل‌های زیاد و هل دادن گل‌های جدید به تابستان، سری Dreameria را متمایز می‌کند. برای تولیدکنندگان جوان گیاهان، به برنامه برش پینه ای جنسیس ما نگاه کنید تا زمان تکثیر را کاهش داده و موفقیت خود را افزایش دهید. برای تولیدکنندگان تمام شده، در حالی که این سری گلدهی سال اول است، محصول واقعاً به عنوان یک گیاه حجیم و زمستان گذران می درخشد تا بیشترین تعداد گل را برای حداکثر جذابیت خرده فروشی به دست آورد. یک انتخاب عالی برای آن پنجره فروش اوایل بهار.