در بروشور جدید Ball Seed، افراد برتر سال 2023 را کاوش کنید

برای درخواست نسخه چاپی بروشور 2023 THRIVE / FLOURISH، با نماینده فروش Ball Seed یا همکار Ball ColorLink به شماره 800 879-BALL تماس بگیرید، یا آن را به صورت آنلاین بررسی کنید و نسخه های دیجیتال را در www.ballseed.com/CatalogsBrochures دانلود کنید.

گیبسون می‌گوید: «صاحبان مشاغل مرکز باغ و متخصصان خدمات چشم‌انداز پیوند مشترکی دارند – ایجاد مشتریان و مشتریان باغبانی مادام‌العمر». “ترکیب این دو مخاطب در یک منبع آسان برای لذت بردن، الهام بخش و ایجاد اعتماد به نفس در کارخانه های جدید در بازار امروز است.”

برخی از موضوعات و روندهای پوشش داده شده در بروشور THRIVE / FLOURISH 2023 عبارتند از:

  • توصیه هایی در گیاهان چندساله برای رشد نتیجه شما
  • سالانه های جدید و آزمایش شده برای مکان های آفتابی یا سایه
  • مرکز باغ برتر “باید” برای ایجاد هیجان در مشتری
  • فهرست تازه ای از گیاهان دوستدار گرده افشان
  • فرصت های هدیه و انگیزه با دیانتوس و میخک گلدانی
Ball Seed نسخه 2023 بروشور چاپی ترکیبی رشد و شکوفایی خود را برای راه حل های طرفدار منظر و الهام از مرکز باغ اعلام می کند.

همچنین در بروشور THRIVE / FLOURISH امسال «نکات و برنامه سفارش» برای پرورش دهندگان منظره و همچنین تقویم «چه زمانی باید سفارش داد» برای کمک به کشاورزان برای همکاری مؤثر با مشتریان مرکز باغ گنجانده شده است.

برای اطلاعات بیشتر:
شرکت باغبانی توپ
www.ballhort.com

این منبع سالانه همچنان توصیه‌های متخصص گیاهی را در دستان گلخانه‌داران قرار می‌دهد تا به مشتریان خود کمک کند تا طرح‌های منظره‌ای با عملکرد عالی بسازند و مخاطبان خرده‌فروشی خود را درگیر کنند.



منبع

بروشور 2023 با موضوعات و دسته‌هایی که توسط جف گیبسون، Ball Seed IGC، و مدیر کسب‌وکار Landscape مدیریت شده‌اند، ده‌ها پیشنهاد جدید، به‌علاوه انواع آزمایش‌شده و واقعی برای کاشت موفقیت در سراسر آمریکای شمالی را به نمایش می‌گذارد.