“ده هزار یورو در سال”

حامی هلندی کشاورزان و کشاورزان، LTO Noord، نسبت به افزایش گسترده از سال 2023 هشدار می دهد. هزینه های حمل و نقل برای برق به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. برای شرکت هایی که مصرف فله ای دارند، این میزان به طور متوسط ​​52 درصد است. برای یک کشاورز کوچک، این به معنای هزاران یورو در سال است. برای پرورش دهندگان بزرگتر، ده هزار یورو. مدافع عمیقا نگران است.

منبع: LTO Noord



منبع “کشاورزان و کشاورزان در حال حاضر با افزایش هزینه های زیادی مواجه شده اند. برق و گاز بسیار گران شده است. افزایش اضافی در هزینه های حمل و نقل یک ضربه اضافی است. ACM هنوز باید افزایش نرخ را تصویب کند. ما از دولت می خواهیم که از این امر جلوگیری کند. Nico Verduin، مدیر LTO Noord می گوید.

سیب زمینی گران تر
کورنلیس ون اک یک مزرعه زراعی بیولوژیکی در هرکینگن دارد. ناگهان نامه ای دریافت کرد که در آن افزایش نرخ برای حمل و نقل انرژی اعلام شد. این بدان معناست که او باید سال آینده 5000 یورو اضافی بپردازد. “به نظر من این واقعاً مضحک است. من نمی دانم که چرا اینقدر گران تر می شود. من افزایش انرژی را درک می کنم، اما برای حمل و نقل؟ این باعث می شود فرد احساس ناتوانی کند زیرا تامین کنندگان موقعیت انحصاری دارند. من واقعاً امیدوارم که ACM بتواند این کار را انجام دهد. کرنلیس ون اک می گوید: در غیر این صورت، هزینه های ما یک بار دیگر افزایش می یابد.

بیشتر از کشاورزیه
نه تنها کشاورزی و باغبانی از این افزایش هزینه آسیب می بینند، بلکه سایر مشاغل مانند نانوایی ها و خشکشویی ها نیز تأثیرات آن را احساس می کنند. حتی مصرف کننده معمولی نیز با این افزایش ارتباط دارد، زیرا میانگین هزینه های سالانه از 397 یورو به 513 یورو در سال 2023 افزایش خواهد یافت. افزایش بیش از 100 یورو.