راهنمایی طرح کاهش قبض انرژی برای CHP

اگر ظرفیت CHPQA ثبت شده شما است کمتر از 5 مگا وات، می توانید در طرح تخفیف قبض انرژی مطالبه کنید.

جنی براون، مدیر بازاریابی و ارتباطات می‌گوید: “ما هنوز در حال هضم همه عناصر این راهنما هستیم و در رابطه با به‌روزرسانی‌های بیشتر در تماس خواهیم بود، اما لطفاً در صورت داشتن هرگونه سوال بیشتر با ما با شماره 024 7669 8899 تماس بگیرید.” در NFU Energy



منبع

لطفا راهنمای کامل زیر را ببینید. جزئیات CHP در فصل 7 در صفحه 35 شروع می شود.

وقتی ظرفیت ثبت شده طرح CHP تحت تعیین تضمین کیفیت ترکیبی حرارت و برق (CHPQA) کمتر از 5 مگاوات باشد، BEIS در نظر می‌گیرد که کاهش تسهیلات از نظر اداری سنگین خواهد بود و بنابراین اعلام کرده است که تخفیف کامل برای تمام گازهای مورد استفاده توسط CHP بدون در نظر گرفتن امکان پذیر خواهد بود. از قرار دادن گرما و برق.

از زمان اعلام در مورد کاهش انرژی کسب و کار در سپتامبر، مردم منتظر راهنمایی در مورد نحوه اعمال این تخفیف در عملیات ترکیبی حرارت و برق (CHP) با توجه به گاز مورد استفاده برای تولید برق عرضه شده به شبکه بودند. در اواخر 1 نوامبر، BEIS اطلاعات بیشتری را منتشر کرد که شرایط شما را روشن می کند.

اگر ظرفیت CHPQA ثبت شده شما است بیشتر از 5 مگاوات، شما نمی توانید ادعای تخفیف کامل در مورد گاز مصرفی خود کنید. NFU Enegry می تواند به انجام این محاسبات برای شما کمک کند. لطفا با شماره 024 7669 8899 تماس بگیرید.

https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1114998/ebrs-gb-ni-guidance.pdf