رایزنی برای رسیدگی به نیازهای مهارتی در بخش کشاورزی-غذایی باز می شود

دکتر نیکی هریسون، مدیر برنامه، گروینگ کنت و مدوی، گفت: “استراتژی دو عامل کلیدی را شناسایی می کند. این بخش با کسب و کارهای نوآورانه، در مقیاس بزرگتر و نیروی کار بزرگتر در حال ادغام شدن است. این شرکت ها قدرت کشش بیشتری برای کارهای جدید دارند. استخدام می کند، طرح های پیچیده حفظ می کند و می تواند مسیرهای شغلی جذابی را ارائه دهد.”

“بازار مواد غذایی نیز تحت فشار هزینه ها و الزامات با کیفیت بالا هدایت می شود. اتوماسیون و فناوری های جدید برای ایجاد تعادل بین این نیازهای رقیب اهمیت بیشتری پیدا می کنند و به شایستگی های جدید در سراسر نیروی کار نیاز دارند.”

شش موضوع اصلی که استراتژی نیروی کار 2030 به آنها پرداخته است عبارتند از:

  1. استخدام و حفظ نیروی کار
  2. بهبود برنامه درسی فعلی و مسیرهای صلاحیت
  3. ایجاد صلاحیت‌ها و آموزش‌های مهندسی جدید برای بخش خاص
  4. برنامه های آموزشی رهبری و مدیریت سفارشی برای صنعت
  5. حمایت از نوآوری در زمینه هایی مانند اتوماسیون، پایداری و کیفیت
  6. بهبود ارتباطات و تعامل بین کارفرمایان، آموزش و پرورش و افراد
تولیدکنندگان، تولیدکنندگان، تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و شرکت‌های فناوری در زنجیره ارزش غذا و نوشیدنی تشویق می‌شوند تا نظر خود را در مورد استراتژی نیروی کار 2030 بیان کنند. توصیه های این گزارش برای رسیدگی به چالش های مهارتی پیش روی این بخش از پاییز 2022 اجرا خواهد شد.

مشاوره به پایان می رسد 13 سپتامبر 2022.

همکاری بین صنعت و آموزش بیشتر برای کمک به برجسته کردن مسیرهای شغلی هیجان‌انگیز موجود، و ایجاد آموزش و صلاحیت‌های آموزشی و برنامه‌های کارآموزی مناسب برای ارتقای مهارت نیروی کار آینده بسیار مهم است.

برای اطلاعات بیشتر:
در حال رشد کنت و مدوی
www.growingkentandmedway.com



منبع

می توانید استراتژی نیروی کار 2030 را در growingkentandmedway.com/skills بخوانید. از کسب و کارها دعوت می شود تا نظرات خود را از طریق نظرسنجی آنلاین ارسال کنند یا در یک جلسه بحث مجازی در روزهای بعد شرکت کنند.

  • دوشنبه 18 ژوئیه، ساعت 12 الی 14
  • چهارشنبه 17 مرداد از ساعت 8:30 الی 9:30 صبح
  • سه شنبه 13 شهریور از ساعت 8:30 الی 9:30 صبح
این استراتژی از طریق فرآیند تحقیق و مشاوره با شرکت‌های بخش زمینی و غذایی، دانشگاه‌ها، کالج‌های آموزش تکمیلی و سایر سهامداران کلیدی توسعه یافته است. این کار همچنین به طرح بهبود مهارت‌های محلی که توسط اتاق کنت اینویکتا اجرا می‌شود، و برنامه اقدام آتی پایگاه شواهد مهارت‌های نیروی کار کنت و مدوی اطلاع داده است.

استیو متیوز، گروینگ کنت و قهرمان مهارت های مدوی، که در مورد مسائل با شرکت های بخش تحقیق کرد و استراتژی را توسعه داد، گفت: “تحقیق ما تأیید می کند که یک رویکرد چند جانبه برای رسیدگی به نیازهای مهارتی آینده یک فناوری پیشرفته و روزافزون مورد نیاز است. بخش نوآورانه.”

تام هالم، مدیر AC Hulme & Sons، یک مزرعه مختلط که از سال 1946 در ایست کنت فعالیت می کند، گفت: “دسترسی به نیروی کار ماهر و آماده کار یکی از بزرگترین چالش ها و فرصت های پیش روی بخش ما است. من کسب و کارها را در سراسر عرضه تشویق می کنم. زنجیره ای برای گفتن نظر خود در مورد این مشاوره مهم. این فرصتی است برای ارائه پشتیبانی عملی برای اطمینان از اینکه کسب و کار ما می تواند با مهارت ها و کارکنان مناسب پیشرفت کند.”

پیش نویس استراتژی جدید برای رسیدگی به نیازهای مهارتی بخش باغبانی و غذا توسط Growing Kent & Medway منتشر شده است و اکنون برای مشاوره باز است.