رتبه بندی طبقات گلخانه، چه چیزی برای گیاهان شما بهتر است؟

به هر حال، رانندگی در ErfGoedFloor امکان پذیر است، بنابراین این سطح هنوز 1 امتیاز می گیرد. سنگ و پارچه خرد شده ممکن است در صورت رانده شدن حرکت کنند که منجر به نگهداری بیشتر می شود. نکته مهمی که در اینجا باید به آن اشاره کرد. در سال های اخیر امکانات جدیدی برای حمل و نقل داخلی وجود داشته است. تسمه نقاله رایج تر شده است.

15 موضوع مختلف برای مقایسه 7 سطح
هر سطح رتبه ای بین -3 تا 3 برای هر موضوع دریافت می کند. در زیر یک نمای کلی از رتبه بندی با امتیازات و معادن دریافت می کنید. در وبینار، جک فورد (مدیر فروش آمریکای شمالی برای ErfGoed) تفاوت را توضیح می دهد.

ErfGoed میزبان یک وبینار در مورد کفپوش گلخانه بود. این مقاله برخی از نکات برجسته این وبینار را در اختیار شما قرار می دهد.

با چنگال های پرنده می توان گیاهان را به راحتی از پشت گلخانه جلو آورد. اما روبات‌سازی فرصت‌های جدیدی را نیز ارائه می‌کند. اگر بخواهیم این را به تنهایی به عنوان نقطه شروع در نظر بگیریم، ارقام دوباره متفاوت خواهند بود.

شکل 1: رتبه بندی سطوح مختلف، ErfGoedFloor Premium از این تصویر مستثنی شده است.

مثال توضیح در مورد خنک کننده موضوع
ErfGoedFloor Excellent به پرورش دهندگان این امکان را می دهد که بدون آبیاری محصول، لایه ای از آب را روی زمین قرار دهند و به گیاهان اجازه می دهد تا از پایین خنک شوند. سیستم‌های کانتینری هلندی می‌توانند شامل سیستم‌های آب و هوایی تحت آن‌ها باشند. فقط این توسط بسیاری از تولیدکنندگان استفاده نمی شود. با بتن می توان سرمایش را به لوله های گرمایش وارد کرد.

وبینار با تعریف تعاریف سطوح مختلف مانند کف بتنی، سنگ های خرد شده، نیمکت ها، سیستم ظروف هلندی و پارچه شروع می شود. به عنوان مثال، کف پارچه ای که آنها مقایسه می کنند ضد مایع نیست.



منبع

نمونه ای از توضیح در مورد اتوماسیون موضوعی
سیستم کانتینر هلندی کل فرآیند را خودکار می کند. بنابراین، این سطح بالاترین امتیاز را کسب می کند. علاوه بر این، کف بتنی را می توان بهتر از ErfGoedFloor Excellent راند.