رنگ جدید به سری SpinTop Dummen اضافه شد

مدال نقره برای عملکرد استثنایی
SpinTop Mango برنده جایزه است. در سال 2022، در نمایشگاه تجاری هلند “Plantarium” مدال نقره را در رده جدید کسب کرد. واریته جدید دارای گل‌های رنگارنگ و خواص رشد عالی است و یکی دیگر از برجسته‌ترین ویژگی‌های این سری رنگارنگ است که اکنون به طور کلی شامل شش واریته منفرد می‌شود. از زرد تا نارنجی و قرمز، این سری دارای چندین نوع رنگ است.

منبع محبوب شهد
انواع SpinTop همه کاملاً خورشید را می پرستند، که آنها را برای بالکن ها و پاسیوهای آفتابی، و همچنین تخت های چند ساله و باغ های صخره ای ایده آل می کند. زیبایی ماندگار آنها هم به صورت جداگانه و هم در ترکیب با گیاهان دیگر توجه را به خود جلب می کند. این سری از ژوئن تا اکتبر یک جریان ثابت و قابل توجه از گل های یکنواخت را تولید می کند، چه در گلدان، ظرف یا تخت گل کاشته شوند.

علاوه بر این، هر گونه منبع شهد بسیاری از حشرات را فراهم می کند و برای طرح های کاشت دوستدار طبیعت عالی است. آنها نسبت به خشکسالی تحمل بیشتری نسبت به مرطوب دارند. یکی دیگر از دلایل قانع‌کننده برای انتخاب گونه‌های زیبای SpinTop – به هر حال، تابستان آینده قبل از اینکه بدانیم اینجا خواهد بود، و همراه با آن، یک آهن‌ربای حشره جدید عالی با عملکرد خارق‌العاده باغ.

یکی از انواع زرد، SpinTop Red Starburst است که گلبرگ های آن از بیرون زرد روشن و در داخل قرمز است. SpinTop Red یکی از گونه های قرمز است، با گل های بزرگ تکی که دارای مرکز قرمز تیره است و با گلبرگ های قرمز روشن تا متوسط، کنتراست فوق العاده ای ایجاد می کند. SpinTop Yellow Touch یکی از انواع دو رنگ است. دارای گلبرگ های قرمز با کمی رنگ زرد در لبه بیرونی است. گل های خیره کننده SpinTop Mariachi Copper Sun و SpinTop Orange Halo Improved سه رنگ مختلف را در یک رنگ ترکیب می کنند – از مرکز قرمز تیره گرفته تا گلبرگ های قرمز با لبه زرد – و در اشکال گلبرگ های مختلف هستند. انبه اولین گونه SpinTop در پرتقال است که آن را به مجموعه ای عالی تبدیل می کند.

فشرده و دارای انشعاب خوب
پرورش دهندگان به خصوص از این سری به دلیل گیاهان قوی و فشرده با عادت خوب شاخه دار، راست قامت و ارتفاع حدود 20 تا 30 سانتی متر سود می برند. گونه های SpinTop چه به صورت جداگانه در گلدان های 13 سانتی متری و چه به صورت جفت در ظروف 17-19 سانتی متری رشد کنند، مطمئناً گونه های SpinTop از لحظه ای که از ماه می تا سپتامبر به کف مغازه می آیند تأثیر خود را ایجاد می کنند. گیاهان با سرعت ثابتی رشد می کنند و در سال اول کشت گل می دهند. آنها بازیکن تیمی عالی در تخت‌خواب‌ها و حاشیه‌ها هستند که بخشی از مفهوم «محوطه‌سازی دوست‌داشتنی» توسط Dummen Orange است.

برای اطلاعات بیشتر:
دومن نارنجی
www.dummenorange.com



منبع

انبه جدید گیلاردیا SpinTop Mango توسط Dümmen Orange یک تابستان خیره کننده را به روش های مختلف برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان نهایی به طور یکسان نوید می دهد – گل های بزرگ و نارنجی رنگ آن افزودنی فوق العاده جدید به سری SpinTop موجود است. علاوه بر این، مانند بقیه این مجموعه، مراقبت از آن از روز اول تولید تا آخرین گل در باغ بسیار آسان است.