روندها و برندگان دکور میز 2022

اما در اینجا برندگان و روندهای Hampton Classic 2022 آورده شده است.

طرح‌های میز با جزئیات دقیق و با استفاده از با استعدادترین طراحان گل در جهان – از جمله لوئیس میلر، گل‌فروشی بریج همپتون، گل‌فروش ساگ هاربر – ساخته می‌شوند و به ناچار، روندهایی ایجاد می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را در خانه خود بگنجانید. طرح هایی برای فصل تعطیلات یا مجالس خانوادگی.

مهمانداران میزهای چادر VIP به دلیل استعداد و خلاقیت خود در این رویداد زیبا، جایی که افراد مشهور، کاپیتان های صنعت، و مهمانان شیک برای تماشای مسابقات و یکدیگر جمع می شوند، تجلیل می شوند.

2) برنده جدول “نوآورانه ترین و شاد”.
این میز تیم Hovey Ritchey به جای گل های تازه، گل های کاغذی توسط کریستا Etsy در سبد قرار داده شد. به این گل های کاغذی جسور و سرگرم کننده نگاه کنید که می توانند دوباره استفاده شوند و برای ابدی لذت ببرند. (و فقط 59 دلار هر دوجین). اما سپس آنها با جزئیات زیادی که باعث خوشحالی شد تقویت شدند. به مجسمه‌های قارچ آلیس در سرزمین عجایب، کارت‌های جای قاب عکس توسط نیکول میلر و شیشه‌های کوچک مربا از Ebb and Flow NYC توجه کنید که همه چیز غیرمنتظره‌ای بودند. از آنجایی که ما فقط بشقاب‌ها، ظروف نقره و دستمال‌های با تم گل را می‌پسندیم، طرح‌های Eli Halpin اکنون در رادار ما هستند و اگر به دنبال ایجاد یک میز دلربا شاد هستید، باید در رادار شما باشد.

لیست کامل برندگان را در www.flowerpowerdaily.com بخوانید.



منبع

از آنجایی که بسیاری از شرکت‌کنندگان اسب‌دوست هم ذائقه‌ای عالی و هم آزادی مالی دارند – ترکیبی قدرتمند – انتخاب این که کدام میز برنده سالانه ما باشد دشوار بود. جایزه روزانه قدرت گل برای تنظیمات جداول نمایشگاه اسب کلاسیک همپتون.

3) برنده جدول “بهترین جذابیت کشور”.
میز برای سوارکار تونی گوتال توسط تیم گل‌فروشی ساگ هاربر طراحی شده است و سبزیجات و گل‌ها را به طرز پیچیده‌ای در کمان‌هایی از تپه‌های جذاب و جذاب مخلوط کرده است. هر غذاخوری با توجه به لوبیا رشته‌ای سفید، چغندر، سیر، گوجه‌فرنگی و بادمجان – که مکمل مجموعه‌ای از گل‌ها، از جمله زینیا، کیهان، و خار نارنجی است، لذت می‌برد. همیشه همه چیز در جزئیات است، درست است؟ خوب، تیم سبدهای کوچکی پیدا کردند که آنها را با بابونه پر کردند و روی برج‌های مینی کلاسیک همپتون قرار دادند، که میز مضمون را به هم نزدیک می‌کرد، دونده چمن‌دار با گل‌های مومی و پرش‌ها و مجسمه‌های سوارکاری که هم جذاب و هم سرگرم‌کننده بودند. و قرار دادن چشمه های گل روی دستمال سفره نیز کار خوبی است.

به قدری هوشمندانه بودند که به عنوان روکش های جداشدنی طراحی شدند و پارچه راه راه سبز و سفید آنقدر خنثی بود که دوباره و دوباره مورد استفاده قرار گیرد. او می‌گوید فورد طرح خود را با یک رومیزی گلدار زرد و سبز ملایم از “Wayfair” آغاز کرد که دارای لایه‌هایی از بشقاب‌های کاج بود که روی تخت‌خواب‌های بافته شده با جام‌های سبز برجسته گلدار قرار داشت. گل های رز زرد فراوان با ادریسی سبز لیمویی و سفید در سبدهای بافته شده چیده شده بودند – موضوع بزرگ امسال. – که به نرم شدن ظاهر کلی کمک کرد. توجه کنید که او از ظروف نقره ای چوبی برای زیباتر کردن ظاهر استفاده کرده است. جمع آوری ظروف نقره می تواند حال و هوای هر میزی را به همراه دستمال سفره تغییر دهد.

1) برنده میز “نفس بردارید”
کلی فورد، صاحب فروشگاه طراحی مدیسون در دالاس، تگزاس، یک صفحه نمایش خیره کننده ایجاد کرد که یک نمایشگر بود – با تک نگاری های زیبای دستمال سفره ها، نفس های قدردانی را برانگیخت. علاوه بر این، ظرافت و جذابیت با ایجاد روکش‌های تک‌رنگ صندلی افزایش یافت.

این رویداد جایزه بزرگ در همپتون کلاسیک سالانه، یکی از مشهورترین مسابقات پرش نمایشی در ایالات متحده، همچنین به مسابقه ای برای زیباترین چیدمان میز و چیدمان گل تبدیل شده است.