رویداد چند روزه جدید توسط کشاورزان “از قبل موفقیت آمیز” است

برای اطلاعات بیشتر:
کارل گروتشولت
[email protected]



منبع

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

به این ترتیب، سازمان نه تنها می‌خواهد «تماس‌های معمول» را وارد کند، بلکه می‌خواهد خریداران واردکنندگان، صادرکنندگان، مراکز باغ، خرده‌فروشان و ناظران روند را نیز وارد کند. او گفت: «به این ترتیب ما نه تنها توانستیم احزاب را به هم متصل کنیم، بلکه به آنها الهام بخشیم.

مردم می توانند تا روز جمعه از این رویداد دیدن کنند. چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 10:00 تا 17:00 و جمعه از ساعت 10:00 تا 15:00. این رویداد در محل کارخانه Bunnik در Bleiswijk برگزار می شود.

کارل پس از روز اول می‌گوید: «شرکت مردم خوب بود. هم شرکت کنندگان و هم بازدیدکنندگان راضی هستند و این یک چیز بسیار جدید است. در واقع به این دلیل به وجود آمد که به دلیل وضعیت در سراسر جهان نمایشگاهی وجود نداشت.”


عکس دسته جمعی کارل گروتشولت با پرورش دهندگانش که در اولین Novae Fabula نیز حضور داشتند.

روز سه شنبه، اولین دوره رویداد جدید، Novae Fabula آغاز شد. Carl Grootscholte از Carl Sales Support در محل کارخانه Bunnik می گوید: «این یک موفقیت است. به ابتکار گروه Bunnik، این رویداد با همکاری گروهی از پرورش دهندگان برگزار می شود.


در این رویداد، تمرکز ویژه ای بر الهام گرفتن از ترکیب محصولات با قابلمه های مختلف و ارزش افزوده و گرایش های مختلف در بازار است.

در این رویداد زمانی وجود داشت که به عقب برگردیم، محصولات را ببینیم، یک لقمه برای خوردن و نوشیدنی بخوریم و الهام بگیریم.

ایده ایجاد یک رویداد جدید در رابطه بود. “سپس Bunnik به این ایده رسید که با ترکیب محصولات به طور مساوی با گلدان ها و ارزش افزوده مختلف و روندهای مختلف در حال حاضر، بر الهام بخشیدن تمرکز کند.”

پس از الهام گرفتن، بازدیدکنندگان می‌توانند بلافاصله با استفاده از یک راهنمای طراحی زیبا که تمام محصولاتی را که در Novae Fabula به نمایش گذاشته شده‌اند، سفارش دهند.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.