ریگان جاد، باغبان جوان سال

ریگان می‌گوید که از کسب این عنوان بزرگ خوشحال است، به‌ویژه با توجه به کالیبر شش فینالیست دیگر و تلاشی که برای آماده‌سازی این رویداد انجام شد.

مسابقه باغبان جوان سال هفدهمین دوره خود را پشت سر می گذارد. این رویداد هفت بخش رقابت باغبان جوان را گرد هم می‌آورد: پرورش‌دهنده جوان سال (بخش‌های باغبانی نیوزلند میوه و سبزیجات). باغبان جوان رفاهی (انجمن تفریحی نیوزیلند)؛ Young Achiever (تولید کنندگان گیاه نیوزیلند گنجانده شده است). گل‌فروش جوان/پرورنده گل (FLONZI Florists and Flower Growers NZ Incorporated); منظره ساز جوان سال (ثبت نام Master Landscapers Zealand New); و شرک‌ساز جوان سال (NZ Winegrowers).

ریگان جاد بیست و شش ساله عنوان باغبان جوان سال 2022 را از آن خود کرده است. ریگان، مدیر بخش باغ در T&G Global در خلیج هاوک، این هفته در رویداد دو روزه در کاراکا، اوکلند، نماینده پرورش دهندگان میوه و سبزیجات بود.

این رقابت فینالیست‌ها را از همه گوشه‌های بخش باغبانی گرد هم می‌آورد تا برای کسب عنوان بزرگ در یک سری وظایف که برای آزمایش مهارت‌های عملی و نظری، ویژگی‌های رهبری و موارد دیگر طراحی شده‌اند، رقابت کنند.



منبع

او می‌گوید: «یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌ها برای من، ارتباطاتی است که برقرار کرده‌ام و افرادی که در این سفر ملاقات کرده‌ام.

همیش گیتس، رئیس باغبان جوان، می گوید رویداد باغبان جوان سال فرصتی را برای رهبران نوظهور فراهم می کند تا خود را به چالش بکشند و مهارت های خود را اصلاح کنند. او می‌گوید: فینالیست‌هایی که در رویداد ما به دست می‌آورند، آنها را آماده می‌کند تا در زندگی روزمره خود با چالش‌های بزرگ‌تری روبرو شوند. “ما برای یک چیز تلاش می کنیم – بذر آینده را در حال حاضر.”

کیت لانگمن، مدیر تعامل و توسعه باغبانی نیوزیلند، موفقیت ریگان را تبریک می گوید و اضافه می کند که چنین مسابقاتی فرصت های جوانان در این بخش را برجسته می کند.

ریگان قصد دارد از پول جایزه خود برای سفر به اروپا و کسب بینش در مورد بازار سیب و گلابی خارج از کشور استفاده کند. من می دانم که چگونه سیب را در نیوزلند پرورش می دهیم، اما مشتاقم تکنیک های اروپایی را رعایت کنم. ریگان سایر جوانان را تشویق می کند تا در مسابقه باغبان جوان شرکت کنند.

کیت می گوید: «باغبانی یک بخش پر جنب و جوش است که چیزهای زیادی برای ارائه به نسل جوان دارد. «نقش‌ها و فرصت‌های شغلی متنوع، خودسازی، ارتقای مهارت و فرصتی برای عضویت در بخش رو به رشدی که جهان را با اورانگا کای تغذیه می‌کند – غذای تازه و سالم».

ریگان می‌گوید: «این چشمان من را به فرصت‌های گسترده در بخش ما باز کرد و به من کمک کرد تا اعتماد به نفس خود را برای انجام جهش‌های بیشتر به دست بیاورم. برای کسانی که به دنبال پیوستن به بخش ما هستند، فرصت‌های فراوانی برای کسانی که مایلند به آن کمک کنند وجود دارد.

هفت شرکت کننده پس از رقابت در صنایع خود به عنوان فینالیست انتخاب شدند.

برای اطلاعات بیشتر
HortNZ
www.hortnz.co.nz