سنسور 3 در 1 برای نظارت همزمان بر تولید خاک

بنابراین، در حالی که ممکن است محصولات کشاورزی موراتا در حال حاضر بر تولید مبتنی بر خاک متمرکز باشد، تولیدکنندگان می‌توانند منتظر باشند که فناوری‌های آگنوستیک رسانه‌ای زودتر به بازار بیایند، که همگی با پشتوانه 80 سال تخصص موراتا در سیستم‌های الکتریکی پشتیبانی می‌شوند.

Murata Manufacturing یک سازنده ژاپنی قطعات الکتریکی و ماژول های چند منظوره از سال 1944 است. در میان کاتالوگ محصولات این شرکت، سنسورهای مختلف خاک وجود دارد که برای اندازه گیری مداوم شرایط در محیط های کشاورزی طراحی شده اند.

جولی می‌گوید: «کشاورزی در فضای داخلی مطمئناً می‌تواند در این حوزه باشد، زیرا مدیریت آبیاری مبتنی بر حسگر می‌تواند نقش مهمی برای موفقیت چنین مزارعی ایفا کند.

موراتا همچنین با پلتفرم‌ها و یکپارچه‌کننده‌های سیستم مختلف همکاری می‌کند تا شرایط خاک و همچنین داده‌های آب و هوا و آبیاری را در اختیار کشاورز قرار دهد. در حالی که این شرکت در قطعات الکتریکی تخصص دارد، جولی توضیح می‌دهد که این تخصص به تنهایی از نظر کاربر نهایی کافی نیست، که باعث شد شرکت به دنبال شرکای در یکپارچه‌سازی سیستم باشد.

حسگرهای چند منظوره در دسترس برای تولید بر پایه خاک، به زودی رسانه های دیگر را اضافه می کنند
موراتا حسگرهای 3 در 1 را ارائه می دهد که به طور همزمان دما، رطوبت خاک و رسانایی را کنترل می کنند. این شرکت همچنین دارای یک سنسور جداگانه برای اندازه گیری دی اکسید کربن است که در حال حاضر برای عملیات گلخانه ای در دسترس است.

حسگرهای خاک موراتا در چندین پروژه آزمایشی در عملیات کشاورزی مبتنی بر مزرعه آزمایش شده‌اند، اما اکنون به صنایع گلخانه‌ای و محوطه‌سازی معرفی شده‌اند. به گفته جولی بان، مدیر محصول، “کشاورزی در فضای داخلی می تواند بازار هدف بعدی باشد.”

ما باید الگوریتم ها و نرم افزارها را برای کار با این رسانه های مختلف در حال رشد بهینه کنیم. جولی توضیح می‌دهد که ما قبلاً آزمایش‌های اولیه انجام داده‌ایم و نتایج عالی دیده‌ایم.

برای اطلاعات بیشتر:
جولی بان، مدیر محصول
Murata Electronics Europe BV
www.murata.com/en-eu



منبع

در حال حاضر، حسگرهای 3 در 1 را فقط می توان در خاک و بسترهای طبیعی استفاده کرد، اما موراتا در حال توسعه راه حل هایی برای محیط کشت پشم سنگ و نارگیل است.