“سیستم به طور دقیق و پیوسته سینی های در هم قفل شده را روی یک پالت قرار می دهد”

برای اطلاعات بیشتر:
هیدن استوارت
اتوماسیون P&C
تلفن: 409235774 +61
[email protected]



منبع “تیم حتی پس از تحویل بسیار حمایت کرد و پشتیبانی پشتیبان علیرغم اینکه در طرف مقابل کشور با اختلاف زمانی قرار داشت از استاندارد بسیار بالایی برخوردار بود. سیستم ارائه شده مانند همه سیستم های جدید بدون چالش نبوده است.” یکی از نمایندگان Bendotti Avocados گفت: ما شکی نداریم که در دراز مدت، با کمبود کارکنان و افزایش دستمزدها، این سیستم برای عملکرد ما بسیار مفید خواهد بود.

در حالی که سیستم تحویل داده شده به Bendotti Avocado برای پالت بندی تا دو نوع محصول مختلف به طور همزمان با سرعت 24 سینی در دقیقه طراحی شده است، P&C Automation طیف وسیعی از راه حل های پالت سازی را ارائه می دهد که می تواند بازده بسیار بالاتری را بسته به نیاز مشتری انجام دهد.

مزیت کلیدی این راه حل حذف جابجایی دستی و افزایش راندمان پالت سازی است. این سیستم نیاز به یافتن، آموزش و نگهداری کارکنانی را که مایل به انجام این کار بسیار فیزیکی یعنی چیدن، انتقال و چیدن سینی ها بر روی پالت ها به روشی دقیق هستند، کاهش داد. سیستم پالت‌سازی رباتیک این کار را به جای کار دستی به روشی ایمن‌تر، سریع‌تر، دقیق‌تر و مطمئن‌تر تکمیل می‌کند. بنابراین افزایش توان عملیاتی، در عین حال ارائه بهتر پالت و حذف کامل صدمات دستی، استرس گرمایی/فرسودگی، و مبارزه کلی برای یافتن کارگران مایل برای تکمیل قراردادن دستی ارائه می‌شود.

“حرکت به سمت دنیای رباتیک در ابتدا بسیار اعصاب خردکن بود، زیرا ما نمی‌توانستیم برویم و شاهد هیچ سیستم عاملی در آووکادو باشیم یا با بسته‌بندی‌های موجود صحبت کنیم، تجربیات خود را در مورد پالت‌سازی رباتیک در استرالیا می‌ریزد. اعصاب قرار داده شدند. با حرفه ای بودن و سخت کوشی که تیم P&C Automation توانستند به ما در کل فرآیند ارائه دهند، از طراحی و نقل قول تا نصب و تحویل، به سرعت آسوده خاطر باشید.

“طراحی سیستم پالت سازی رباتیک ما از یک سیستم از پیش انباشته شدن و ابزار رباتیک طراحی شده سفارشی استفاده می کند که امکان تراز و قرار دادن دقیق سینی ها را فراهم می کند. این به سیستم اجازه می دهد تا سینی های به هم پیوسته را به طور دقیق و پیوسته روی یک پالت با هر چهار سینی قرار دهد. هیدن استوارت، مدیر، می‌گوید: داشتن این قابلیت به سیستم‌های پالت‌سازی روباتیک ما اجازه می‌دهد تا نه تنها کارتن‌های ته صاف را روی هم قرار دهند، بلکه در اندازه‌های مختلف سینی‌های به هم پیوسته که در آووکادو، مرکبات و انبه استفاده می‌شوند، بسیار انعطاف‌پذیر باشند. در اتوماسیون P&C.

“این راه حل حداقل 2 کارگر را نجات می دهد، که در زمان های شلوغ در طول فصل بسته بندی، می تواند تا 3 تا 4 نفر را ذخیره کند. با این حال، ما سیستم هایی را ارائه می دهیم که می تواند این تعداد را تا حد زیادی افزایش دهد و در برخی موارد به طور کامل حذف شود. نیاز به کارکنان انباشته دستی در برخی از امکانات.”

راه‌حل‌های پالت‌سازی P&C Automation به‌صورت سفارشی برای مطابقت با نیازهای مشتریان طراحی شده‌اند. این شرکت اخیراً یک راه حل پالت سازی را به سازنده استرالیایی Bendotti Avocado تحویل داده است.