ناتانیل مورس به عنوان مدیر فروش به Fine Americas می پیوندد

گرگ جانسون، رئیس Fine Americas, Inc.، می گوید: «ناتانیل با تجربه گسترده کشاورزی و زراعی خود، به زبان کشاورزان و کشاورزان صحبت می کند. ما خوشحالیم که مشتریانمان از حمایت او بهره ببرند و از دانش او بهره ببرند. ”

برای اطلاعات بیشتر:
خوب قاره آمریکا
تلفن: (315) 532-5688
[email protected]
fine-americas.com



منبع

ناتانیل مورس به عنوان مدیر فروش به Fine Americas پیوسته است که به مشتریان در سراسر شمال شرقی ایالات متحده و کانادا خدمات ارائه می دهد.

قلمرو او شامل داکوتای شمالی، داکوتای جنوبی، نبراسکا، ویسکانسین، مینه‌سوتا، ایندیانا، آیووا، ایلینوی، میشیگان، اوهایو، پنسیلوانیا، نیویورک، ورمونت، ماساچوست، کنتیکت، نیوجرسی، رود آیلند، نیوهمپشایر و مین خواهد بود. همچنین انتاریو، کبک، نوا اسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد، و نیوفاندلند و لابرادور.

سوابق مورس شامل یک حرفه طولانی در Nutrien Ag Solutions است، جایی که او با پرورش دهندگان در زمینه سلامت محصول، مدیریت آفات، درمان بیماری، سلامت خاک، و باروری همکاری کرد و به کشاورزان در اجرای برنامه های مدیریت یکپارچه آفات (IPM) کمک کرد. او همچنین توصیه هایی را برای برنامه های سمپاشی و کود به کشاورزان ارائه کرد و با تولیدکنندگان و تولیدکنندگان در مطالعات تحقیقاتی و آزمایشی کار کرد. این تجربه به او در کمک به مشتریان Fine Americas کمک می کند تا برنامه PGR خود را به حداکثر برسانند.