شرکای شراب سازی میشیگان برای شام مزرعه به گلدان در مزرعه Summer Dreams اعلام کردند

Certified American Grown، سازمان میزبان، برای ترویج و نمایندگی منافع خانواده‌های پرورش‌دهنده گل و شاخ و برگ در آمریکا کار می‌کند. با همکاری مایکل گنووز از مزرعه رویاهای تابستانی برای زنده کردن این شام، مهمانان با یک تجربه یک بار در زندگی که جشنی برای همه حواس است پذیرفته می شوند. این شام ویژه که به خاطر گل های زیبای خود شناخته می شود، تجربه ای کاملاً غوطه ور در وسط مزارع خواهد بود و شامل پذیرایی، شام، نمایش طراحی، گفتگوی کشاورز با Michael Genovese، و صحبت توسط طراح اصلی درک وودراف از Floral Underground خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر:
گل های رشد یافته آمریکایی
805-617-4900
صندوق پستی 23151, Ventura, CA 93004 [email protected]
www.americangrownflowers.org



منبع

کامرون کینگ، مدیر عامل شرکت معتبر آمریکایی رشد گفت: “ما بسیار مفتخر و خرسندیم که ثمره کار یکی از مزارع بزرگ گل میشیگان خود، مزرعه Summer Dreams، و همچنین سایر شراب های بزرگ محلی را برجسته می کنیم.” سفیر. «از طریق این تلاش برای نمایش محلی و برتری است که می‌توانیم جوهره واقعی American Grown و اهمیت آن را به شیوه‌ای منحصر به فرد و همه‌جانبه زنده کنیم. ما مشتاقانه منتظر مهمانانمان هستیم که از شراب های زیبای میشیگان نیز لذت ببرند.

نشان دادن گل ها و شاخ و برگ های رشد یافته در آمریکا برای تضمین آینده ای قوی برای مزارع ایالات متحده بسیار مهم است و به همان اندازه مهم توانایی برجسته کردن سایر محصولات محلی رشد یافته و تولید شده برای همراهی با گل های پرورش یافته در مزرعه است. Certified American Grown با هیجان اعلام می کند که با شراب شراب میشیگان همکاری می کند تا شراب های زیبا را با شام گل همه جانبه برجسته کند. شراب‌سازی‌های محلی شرکت‌کننده در شام 2022 Field to Vase در مزرعه Summer Dreams عبارتند از:

مزرعه رویاهای تابستانی و رشد یافته آمریکایی در آکسفورد، میشیگان، برای میزبانی یک شام غوطه ور از مزرعه تا گلدان در میان زیبایی صدها گونه گل محمدی که در مزرعه ای خارج از دیترویت رشد می کند. شام یک تجربه منحصر به فرد است که برای یکشنبه 18 سپتامبر 2022 برنامه ریزی شده است.