شرکت اسرائیلی اندازه گیری عملکرد همزمان بدون زحمت کارخانه را توسعه می دهد

در دهه های گذشته، پرورش دهندگان و دانشمندان عمدتاً از ابزارهای دستی برای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل عوامل رشد و بهره وری خاص گیاهان، مانند واکنش گیاهان به تنش آبی، دما، سطوح CO2 و غیره استفاده کرده اند. بسیار طولانی، اندازه گیری گیاه به گیاه و شامل دست ها و منابع زیادی است. مهمتر از آن، آنها تجزیه و تحلیل مقایسه ای از پاسخ گیاهان به همان محیط زندگی واقعی ارائه نمی دهند. به غیر از این، آنها در نهایت فقط درک جزئی را ارائه می‌کنند و نتایج بسیار محدودی را تولید می‌کنند که مطمئناً برای نتیجه‌گیری عملی، در صورت وجود، با هزینه بسیار بالا، به اندازه کافی خوب نیستند.

به عبارت دیگر، Plantarray فنوتیپ را به سطح کاملاً جدیدی می برد و یک فرآیند جامع و کاربردی را تضمین می کند که با تکنیک های اندازه گیری پیچیده، نتایج مطلق و بسیار قابل اعتماد با پشتوانه بیش از 40 مقاله علمی و یک رابط کاربر پسند مشخص می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
دیتک گیاهی
[email protected]
www.plant-ditech.com



منبع PlantDiTech در تلاش برای ایجاد راه‌حلی بهتر و دقیق‌تر که به درک رفتار پویای گیاهان در آزمایش‌ها و تحقیقات پیشرفته کمک می‌کند، پلتفرم PlantArray را توسعه داد، یک سیستم فناوری کاملاً خودکار که امکان انجام تحقیقات، آزمایش‌های مداوم و همزمان را در هر جنبه‌ای فراهم می‌کند. عملکرد کل گیاه در زمان واقعی.

برخلاف سیستم‌های کم توان قبلی، PlantArray منحصراً اندازه‌گیری‌های تعرق مطلق، زیست توده، راندمان مصرف آب و رسانایی روزنه‌ای را اندازه‌گیری می‌کند و به‌طور دقیق بهره‌وری و نرخ رشد گیاهان را به‌طور خودکار در وضوح مکانی و زمانی بسیار بالا ارزیابی می‌کند (حدود 500 قرائت همزمان روز)، همراه با VPD و سنجش محیطی، فراتر از هرگونه امکان اندازه گیری انسانی و با صفر آسیب یا تأثیر بر گیاهان اندازه گیری شده است. علاوه بر این، سیستم PlantArray همچنین شرایط شخصی سازی شده خاک-آب را برای هر گیاه ایجاد می کند. همراه با نرم افزار مبتنی بر ابر SPAC (Soil-Plant-Atmosphere-Continuum) Analytics (همچنین توسعه یافته توسط PlantDiTech)، اینها تجزیه و تحلیل و آمار در زمان واقعی را برای ارائه سریع ترین و دقیق ترین داده ها در مورد بهره وری گیاهان و در نتیجه تسریع انجام می دهند. تحقیق کنید و امکانات بی‌پایانی برای کشف پیش‌بینی‌های رشد گیاهان را مدیریت کنید.