شرکت کنندگان به پیش بینی روند گل سال 2023 در کنوانسیون سالانه SAF می پردازند.

Talmage McLaurin، AIFD، حرفه ای در شناسایی و درک روندهای گل ایجاد کرده است. پیش‌بینی روند سالانه او به همه بخش‌های صنعت، از تولید، بازاریابی، و فروش تجاری گرفته تا جدیدترین طرح‌ها و پالت‌های رنگی اطلاع می‌دهد. مک لورین نزدیک به سه دهه تجربه خود را به SAF Orlando 2022، صد و سی و هفتمین همایش سالانه انجمن گلفروشان آمریکایی در 6-8 سپتامبر در اورلاندو، فلوریدا، خواهد آورد.

هر کجا. اگر واقعاً می‌خواهید آنچه را که مردم به آن علاقه دارند به تصویر بکشید، به مد، طراحی داخلی و گرافیک نگاه می‌کنید و همچنین جهان را به طور کلی در نظر می‌گیرید. من می گویم تمام روندهایی که اکنون در مورد آنها صحبت می کنم، باید با عینک های کووید رنگ دیده شوند.

به طور مرتب از چه منابعی استفاده می کنید؟

یکی از چیزهای شگفت انگیزی که من در اینستاگرام زیاد می بینم، گل های خالی از رنگ سبز است. تمام رنگ شاخ و برگ از بین رفته است، بنابراین آنها با یک پالت جدید، تقریبا شیرینی، تقریباً شبیه آب نبات می آیند.

چگونه علاقه و عدم علاقه خود را از اعتبار یک روند جدید جدا می کنید؟

من قصد دارم در مورد اهمیت بررسی دقیق اتفاقات اجتماعی در جهان وقتی به دنبال ایجاد پالت‌ها و سبک‌های رنگی جدید هستیم، فکر کنیم – زیرا این راهی برای درست کردن آن است. اگر فقط بر حس سبک خود تکیه کنید، ممکن است اشتباه کنید. مهم است که به اطراف نگاه کنید.

کجا به دنبال الهام و طراحی هستید؟



منبع برای اطلاعات بیشتر:
SAF
safnow.org

من به شدت با پنتون کار می کنم تا داستان های رنگی را که درباره گل ها می گوییم شکل دهم. بنابراین داستان هایی که با هم می چینیم، پالت هایی که با هم می کشیم، نه تنها در گل فروشی های ما معتبر هستند، بلکه همه رنگ های دنیا را در نظر می گیرند.

آیا منابع رسانه‌ای هم وجود دارد که به آنها تکیه کنید؟

در طول یک جلسه تمام صنعت، مک لورین شش مورد از جذاب‌ترین روندهای گل را برای سال 2023 نشان خواهد داد. در یک جلسه بعدی، “پیش‌بینی روندهای گل در عمل: سودآور، طرح‌های روند رو به جلو”، سه طراح این شش روند را به سودآور ترجمه خواهند کرد. ، مراسم روزمره، طرح های هدیه و همدردی.

قطعا واکنشی به جهان وجود دارد. یک نگاه دیستوپیایی به جهان وجود دارد. COVID یک مهمانی سرگرم کننده نبوده است.

بزرگترین توصیه شما برای ماندن در روند و جذب خریداران چیست؟

تصور کنید پیام شما به زمان حساس است. آنچه مشتریان شما می خواهند چیزی جدید و متفاوت است، چیزی که آنها را هیجان زده می کند، که قبلا ندیده اند. و ایجاد آن گاهی اوقات یک چالش است. یک چیز در مورد روندها، آنها انقلابی نیستند – آنها تکاملی هستند.

سنتی تا بسیار معاصر است. امیدوارم، من کمی آفتاب پرست هستم. اخیراً، من مجذوب یک حس دیستوپیایی و بد خلقی شده ام که شامل ترکیبی از گل های تازه و خشک است. این خیلی نشاط آور نیست.

آیا آن لنز کووید رنگ شماست؟

مک لورین چه آنها را دوست داشته باشد یا نه، با موفقیت روندهایی را پیش بینی کرده است که بر تصمیمات تجاری و بازاریابی تأثیر می گذارد و مشتریان را به سمت خرید گل سوق می دهد. در زیر او پیش نمایشی از آنچه شرکت کنندگان می توانند در طول کار خود انتظار داشته باشند به اشتراک می گذارد پیش بینی روند گل 2023 جلسه در SAF Orlando.

آیا می توانید بدون ارائه پیش بینی خود به آنچه گزارش برای سال 2023 ارائه می دهد اشاره کنید؟

بیشتر بدانید و برای SAF Orlando 2022 اینجا ثبت نام کنید

از سال‌ها کارم در انتشارات و با مشتریان، می‌دانم که باید به چیزی که آنها جذب می‌شوند، کلید بزنید. اگر تمام کاری که من انجام می‌دادم همان چیزی بود که شخصاً دوست داشتم، مجله‌ای فوق‌العاده خسته‌کننده می‌شد و تبدیل به یک یادداشت می‌شد.

می توانید استایل خود را توضیح دهید؟

من به اینستاگرام معتاد شدم. فقط شروع کنید به دنبال گل فروشی ها. با گذراندن زمان در آنجا، می توانید روندهای در حال تحول را نه تنها در ایالات متحده بلکه در سراسر جهان مشاهده کنید.

آیا می توانید نمونه ای از چیزی را که در اینستاگرام متوجه شده اید به اشتراک بگذارید؟