صفحه نمایش انرژی فتوولتائیک نور خورشید را به برق تبدیل می کند

تاسیسات پایلوت
Mirai Solar چندین تاسیسات آزمایشی را در عربستان سعودی اجرا کرده است، از جمله سایت‌هایی در استیدامه، الرشید و مزارع دریای سرخ، و نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش‌های فتوولتائیک آن می‌توانند تا 90 درصد از مصرف انرژی گلخانه‌ای با فناوری متوسط ​​را پوشش دهند، بدون اینکه تاثیری بر روی آنها داشته باشد. بازده محصول. مایکل می گوید: «تولید الکتریسیته عمدتاً به سطح سایه ناحیه فتوولتائیک صفحه نمایش بستگی دارد که می تواند متناسب با نیاز محصول مورد نظر باشد. این شرکت اکنون در حال راه اندازی یک تاسیسات در کالیفرنیا برای اوایل سال 2023 است.

Novavert GmbH & Co. KG
Hansaring 146
48268 گریون / آلمان
دفتر: +49 2571 588890
ایمیل [email protected]
وب سایت: www.novavert.com



منبع مدیر عامل مایکل سالوادور اشاره می کند که صفحه نمایش سایه فتوولتائیک بر اساس آخرین فن آوری فتوولتائیک است. صفحه نمایش Mirai یک صفحه نمایش خورشیدی فتوولتائیک با سایه و توان خروجی متغیر است. کسری از نور در ماژول جذب می شود و الکتریسیته تولید می کند، در حالی که نور باقیمانده منتقل می شود. به این ترتیب مشکل افزایش هزینه عملیاتی کنترل شده را کاهش می دهد. کشاورزی محیطی (CEA) با افزایش سریع قیمت برق مرتبط است.”

حمایت از نیازهای انرژی
الکتریسیته برای تامین انرژی مورد نیاز گلخانه به تابلوی توزیع برق محلی وارد می شود. مایکل: «برخلاف راه‌حل‌های متداول agrivoltaics، با توجه به اینکه صفحه‌نمایش‌ها بخشی جدایی‌ناپذیر از پوشش گلخانه‌ای هستند، تأثیر بصری بر چشم‌انداز وجود ندارد». نیکلاس اضافه می کند که اگر بتوانیم گلخانه های بیشتری مانند این را تبدیل کنیم، نیازی به پوشاندن زمین با ماژول های PV نیست. “درصد سایه های مختلف را می توان متوجه شد، و برخلاف فناوری های نوظهور PV، این سیستم مبتنی بر فناوری سیلیکونی قدرتمند و بادوام است.”

جایگزینی کشویی
Mirai Solar صفحه نمایش Mirai را به عنوان جایگزینی برای صفحه نمایش های سایه معمولی ارائه می دهد. صفحه نمایش ها کاملاً با سیستم های عقب نشینی موتوری استاندارد سازگار هستند. بنابراین، می توان آنها را به گلخانه های موجود بازسازی کرد یا به عنوان بخشی از ساخت گلخانه جدید ادغام کرد. بخش مکانیکی سیستم یک نسخه اصلاح شده از سیستم جمع شونده HS2 است، یک راه حل طولانی مدت که توسط Novavert، یک شرکت متخصص در راه حل های سایه، توسعه یافته است. نیکلاس هیشر با Novavert می‌گوید: «برای اینکه کمی تحریک‌کننده بگوییم، ما به دنبال راه‌حلی بودیم که بتواند بیش از ایجاد سایه ساده انجام دهد. برخلاف راه‌حل‌های سایه‌زنی غیرفعال معمولی، صفحه نمایش Mirai نور مسدود شده خورشید را مهار می‌کند و آن را به مفید تبدیل می‌کند. برق.”

مایکل نتیجه می گیرد: «نیاز به سایه در CEA نشان دهنده یک فرصت بزرگ برای تولید انرژی تجدیدپذیر ارزان و در نتیجه کربن زدایی بخش کشاورزی گلخانه ای است. “مأموریت اصلی ما فعال کردن کشاورزی پایدار و در مقیاس بزرگ و ایجاد صرفه جویی در آب شیرین با توانمندسازی تأسیسات تولید مواد غذایی با انرژی صفر خالص با هزینه های عملیاتی کمتر نسبت به جایگزین های فعلی، حتی در مناطق خشک است. به همین دلیل است که صفحه نمایش ها برای استقرار در CEA طراحی شده اند. امکان رشد در تمام طول سال با صرفه جویی قابل توجهی در آب در مقایسه با کشاورزی باز فراهم شود.

این عمل تعادل بی پایان است: چه زمانی می توانید از انرژی خورشید استفاده کنید و چه زمانی از محصولات خود در برابر نور اضافی خورشید محافظت می کنید؟ تولیدکنندگان در عربستان سعودی در حال حاضر هر دو را انجام می دهند. در صفحه نمایش سایه جمع شونده آنها، پنل های خورشیدی تاشو نصب شده است. به لطف فناوری فتوولتائیک انعطاف پذیر تازه راه اندازی شده، نور مسدود شده خورشید به برق تبدیل می شود. توسعه دهنده Mirai Solar صفحه نمایش را به عنوان جایگزینی برای صفحه نمایش های سایه معمولی ارائه می دهد.

این سیستم همچنین به‌عنوان صفحه‌نمایش کناری کشویی یا کششی کاملاً خوب کار می‌کند. به‌ویژه در فصل زمستان در عرض جغرافیایی ما، نور خورشید را می‌توان با یک صفحه عمودی به بهترین شکل دریافت کرد. ما نیم سال است که این تنظیمات را در بیرون آزمایش کرده‌ایم. با بیش از 25000 سیکل.”

تاشو، انعطاف پذیر و مدولار
صفحه نمایش Mirai توسط Mirai Solar، یک شرکت نوپا که از دانشگاه علم و صنعت ملک عبدالله عربستان سعودی منشعب شده است، ساخته شده است. فناوری اختصاصی آنها – یک پنل خورشیدی تاشو، منعطف و مدولار – به طور خاص برای گلخانه ها توسعه یافته است. ویژگی بارز صفحه نمایش فتوولتائیک Mirai این است که به لطف طراحی سبک وزن و تاشو، جمع شدنی است، شبیه به صفحه نمایش سایه معمولی. Mirai Solar اخیراً جایزه خورشیدی را توسط وزارت انرژی ایالات متحده دریافت کرد و قصد دارد صفحه نمایش Mirai را در سه ماهه چهارم سال 2023 عرضه کند.

برای اطلاعات بیشتر:
میرای سولار
مایکل سالوادور
هم بنیانگذار و مدیر عامل
تلفن: +966-(0)54-470-0897
[email protected]
www.miraisolar.com