علاقه بیشتر به صفحه نمایش های خارجی، به لطف تابستان های گرم

نماینده فروش Jeroen de Jonge در یک ویدیوی لینکدین توضیح می دهد که یک صفحه نمایش خارجی دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که از نام نشان می دهد. صفحه نمایش به نمای بیرونی گلخانه نصب شده است.

از نظر تئوری می توانید از صفحه نمایش خارجی برای انواع گلخانه ها استفاده کنید. با این حال، نصب متفاوت است. همچنین صفحه نمایش های خارجی برای گلخانه های Venlo وجود دارد، اما آنها کمی پیچیده تر هستند.

صفحه نمایش ها به صورت افقی روی نوک گلخانه قرار می گیرند. حتی می توانید صفحه های خارجی را در طرفین گلخانه ها قرار دهید. Jeroen در پایان می‌گوید: «سپس صفحه‌های رول رول بیرونی را نصب می‌کنیم.

این کلیپ یک صفحه نورد خارجی را روی یک گلخانه با پهنای وسیع نشان می دهد. در سراسر سقف سازه باز می شود. بنابراین، پرورش‌دهنده از گرما و تابش ناخواسته جلوگیری می‌کند.»

آب و هوای شدید تابستانی اخیر، تقاضاهای زیادی را برای تولیدکنندگان و محصولات اروپایی ایجاد کرده است. تکنیک های جدیدی نیز مورد نیاز است، همانطور که مردم می پرسند، “چگونه گلخانه ها را خنک نگه دارید؟”

مزیت اصلی صفحه نمایش های خارجی این است که به پرورش دهندگان انعطاف پذیری بیشتری نسبت به گچ زدن یا پوشش می دهد. به هر حال، شما می توانید یک صفحه نمایش را در کوتاه ترین زمان ممکن بچرخانید، در حالی که وقتی یک گلخانه را گچ بزنید، برای مدتی در جای خود باقی می ماند.



منبع هوای شدید گاهی اوقات (متاسفانه) شامل بارش شدید نیز می شود. در طول یک باران شدید، Jeroen توصیه می کند که صفحه نمایش بسته نگه داشته شود. او می‌گوید: «وقتی خشک شدند، می‌توانید آنها را جمع کنید.

به لطف نمایشگرهای خارجی، تولیدکنندگان لزوماً مجبور نیستند چیز جدیدی برای این کار پیدا کنند. تاسیسات پیتر دکر حدود ده سال است که اینها را تامین می کند. این نصاب صفحه نمایش هلندی می بیند که با افزایش دمای تابستان، تقاضا برای صفحه نمایش خارجی نیز افزایش می یابد.