مشخصات، قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله تایوان

اگر به دنبال دستگاه اورجینال سافت واتر SOFT WATER هستید ، دقت کنید که باید این چند نشانه را داشته باشد . 1- تمام قسمتها ، فیلترها ، گیج فشار ، پمپ ، فیلتر ممبران و … از برند SOFT WATER باشد و فقط مخزن از برند دیگری است و برند آن تانک پک است . 2- برند و نوشته های روی پیشانی دستگاه به صورت برچسب نباشد و قابل جداسازی و پاک شدن نیست . تمام فیلترهای تصفیه آب به صورت جداگانه دارای ظرفیت و کارایی متفاوت هستند.برچسب اطلاعات روی فیلترها معمولا از 1500تا 3500گالن را برای سرویس فیلترها نشان می‌دهد.

مشخصات، قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله تایوان به همین دلیل نمایندگی soft water همواره داخل تهران مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به مشتریان عزیز خواهد بود. از طرف دیگر وجود نمایندگی soft water و فعالیت آن به صورت رسمی و قانونی باعث شده تا از نظر تامین قطعات و لوازم مصرفی مشتریان تصفیه آب خانگی سافت واتر دچار هیچ مشکلی نشوند. یکی دیگر از ویژگی‌های سیستم تصفیه آب سی‌سی‌کا، وجود گیج فشار بزرگ می‌باشد. این گیج با نمایش دادن فشار داخل محفظه ممبران، امکان کنترل فیلتر ممبران و عملکرد پمپ را برای شما ایجاد می‌کند. لازم به ذکر است که عملکرد فشارسنج بیشتر برای کارشناسان فنی تصفیه آب کاربرد دارد.

تصفیه آب 6 مرحله ای سافت واتر تایوانی مدل in line مخزن تایوانی TankPac

کیفیت دستگاه مونتاژ بالاتر از انتظار و در حد عالی بوده و رضایت مشتریان را به همراه داشته است. ذکر این نکته ضروری است که سودجویان بازار دستگاه های تصفیه آب، اخیرا اقدام به فروش دستگاه های مونتاژي با عنوان دستگاه وارداتی کرده وباعث زیان مشتریان خود شده اند. لطفا در خرید این محصول دقت نموده و در صورت امکان از فروشگاه های مجاز نسبت به تهیه این محصول اقدام فرمایید. قطعا شما هم مانند بسیار از افراد هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تحقیق کرده و مدل و قیمت ها را باهم مقایسه خواهید کرد.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر از فیلترهای مرغوب و با کیفیت بهره می‌برد و با توجه به همین موضوع عملکرد بسیار عالی در تصفیه آب دارد. در بیشتر دستگاه‌های تصفیه آب soft water، مخزنی با کیفیت با حجم 4 گالن قرار گرفته است. یکی از مهمترین وظایف مخزن‌ها، نگهداری آب می‌باشد و آب به صورت راکد برای مدت زمان طولانی ممکن است در مخزن‌ها باقی بماند. با توجه به همین موضوع، جنس مخزن به کار رفته در این سیستم به گونه‌ای است که خواصی چون ضد باکتری و ضد قارچ دارد و می‌تواند در حفظ سلامت شما کمک زیادی کند.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

دستگاه تصفیه آب سافت واتر قابلیت نصب زیر سینک ظرفشویی را دارد ولی اگر فضای مناسب در زیر سینک منزل شما وجود نداشته باشد با توجه به طراحی زیبای دستگاه تصفیه آب سافت واتر می توانید آن را بر روی کابینت نیز قرار قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر دهید. در دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی سافت واتر، فیلتر های پری فیلتر با غشای پلی پروپیلن، فیلتر کربن اکتیو، کربن بلاک، پست کربن و مینرال در کنار فیلتر ممبران که اصل روش اسمز معکوس را انجام می دهد، تعبیه شده است. این برند از تاییدیه های Water Qualit ,CE ,NSF ,ISO برخوردار می باشد. دستگاه تصفیه آب سافت واتر دارای انواع مدل های 5، 6، 7 و 8 مرحله فیلتراسیون بوده که به روش اسمز معکوس میتواند مولکول‌ های اشباع نشده و سالم را از مولکول ‌های اشباع شده جدا ‌نماید. دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر، جزو بهترین برندهای جهان بوده و ساخت کشور تایوان و همچنین تحت لیسانس آمریکا می باشند. شیر برداشت استفاده شده در دستگاه سافت واتر، برنجی با روکش کرم بوده و بسیار شیك و زیبا می باشد.

  • جالب است بدانید که بسته سه عددی فیلتر تصفیه آب سافت واتر، مدل جوی واتر تنها سی هزار تومان قیمت دارد.
  • ممکن است در بسیاری از موارد به علت نصب نادرست دستگاه به درستی کار نکند.
  • زمان تعویض توسط کارشناس تعیین می شود ولی عموما بین 3 تا 6 ماه قابل استفاده است.

به عبارتی دستگاه تصفیه آب سافت واتر جزو اولین دستگاه‌های تصفیه آب است که وارد کشور شد. سیستم فیلتراسیون دستگاه نیز اسمز معکوس، یکی از برترین و موثر ترین سیستم های تصفیه آب در سرتاسر جهان میباشد. برای خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل اینلاین میتوانید روی عکس دستگاه کلیک کرده و به صفحه خرید دستگاه منتقل شوید. فیلتر های دستگاه سافت واتر اینلاین نیز در جدول زیر آمده است. شرکت تصفیه آب رادگستر نوین یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز پخش و وارد کننده بهترین برند دستگاه‌های تصفیه آب اداری و خانگی تایوانی سی‌سی‌کا ، سافت واتر و آکوا پرو در ایران می‌باشد.

به همین دلیل مراکز تحقیقات سلامت این فیلتر را طراحی نموده اند تا با اصلاح PH آب،کیفیت آب آشامیدنی بالا برود. این فیلتر یون های کلسیم CA+ ، پتاسیم K+ ، منیزیم MG+ را به آب اضافه می کند که علاوه بر خواص بیشمار، باعث دلپذیرتر شدن طعم آب می شود. این فیلتر درجه قلیاییت آب را حدود یک واحد افزایش می دهد.

اما در برخی موارد نحوه ساخت فیلتر‌های آنها کاملا منحصر به فرد بوده و باعث می‌شود تا دستگاه شما رسما بلا استفاده شود. این یعنی هدر دادن پول و می‌توان آن را نوعی کلاه‌برداری قلمداد کرد. فیلتر کربن پودری یکی از فیلترهای پایه و مهم در تصفیه آب می باشد. فیلترکربن پودری را باید پس از تصفیه مقدار مشخصی آب و یا پس از گذشت زمان معینی تعویض نمود. پس از شستشو و نصب، حدود ۲۰ لیتر آب اول عبور کرده از فیلتر را برای آشامیدن مصرف نکنید. ممکن است در روزهای اول حباب های هوا در آب تصفیه شده دیده شود و آب حالت جوش خورده و سفید داشته باشد.

دستگاه اورجینال و اصلی تصفیه آب سافت واتر را می‌توانید با خیال راحت از شرکت رادگستر نوین خریداری نمایید. خرید آب تصفیه کن سافت واتر از نوع اسمز معکوس در ایران بیشتر از سایر انواع دستگاه تصفیه آب سافت واتر رواج دارد. به عبارتی دستگاه تصفیه آب سافت واتر جزو اولین دستگاه های تصفیه آب است که وارد کشور شد.

محصولات مشابه