علیرغم کاهش فروش، حالات مثبت در Cultivate’23


اگرچه فروش گلدان و گیاهان بستر کاهش یافته است، حالات مثبت در Cultivate’23 وجود دارد. این رویداد از روز شنبه آغاز شد و نمایشگاه تجاری دیروز درهای خود را افتتاح کرد و بیش از 650 غرفه‌دار محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشتند.

وقتی غرفه‌داران را می‌شنوند، می‌گویند که پس از سال‌های خوب کووید، فروش پایین آمده است. با این حال، با مقایسه اعداد با سال قبل از کووید 2019، آنها همچنان بالاتر هستند. چندین غرفه‌دار اشاره کردند که فروش 10 درصد کاهش یافته است، اما همچنان بیشتر از سال 2019 است. این نشان می‌دهد که میلیون‌ها باغبان جدیدی که صنعت در طول کووید از آنها استقبال کرد، علاقه خود را به باغبانی از دست نداده‌اند.

با توجه به تورم، به نظر می رسد مصرف کنندگان به دنبال گیاهانی هستند که مدت طولانی تری بمانند. در نمایشگاه می شنویم که تقاضا برای گیاهان چند ساله افزایش یافته است. روند دیگری که قبلاً در روز اول متوجه شدیم این است که به نظر می رسد تولیدکنندگان به ترکیبات از پیش ساخته شده علاقه مند هستند، بازار شاخ و برگ هنوز در حال رونق است و به طور فزاینده ای گیاهان بیشتری به صورت آنلاین سفارش داده می شوند. البته، در روزهای آتی با روندها و معرفی محصولات بیشتری برخورد خواهیم کرد، بنابراین امروز در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

ابتدا چند تصویر از روز اول نمایش را در ادامه مشاهده کنید.

استفانی وینسنتی، تانیا کاروالیو، و گری وولمر از Selecta one، با نقش برجسته خود EnViva، یک پتکوآ، تلاقی بین گل اطلسی و کالیبراکوآ. تحمل باران و آب و هوا، رنگ پر جنب و جوش کالیبراکوآ با عملکرد درون زمینی گل اطلسی را دارد. در حال حاضر چهار گونه در این سری. در ماه آوریل در CAST راه اندازی شد و اکنون آماده سفارش است.

Luit Mazereeuw و Marvin Grootendorst از Evanthia سری جدید خود Matthiola را ارائه می دهند که 100٪ قابل انتخاب است. یکی دیگر از نکات برجسته، سری اسنپدراگون آنها، مانند Costa Summer است که در ایالات متحده نیز عملکرد بسیار خوبی دارند.

نمایش طبقه

Sven Hoping از Pöppelmann TEKU یک گلدان پایه جدید ساخته شده از مواد پسا صنعتی و پس از مصرف را در اختیار دارد. کشاورزان به طور فزاینده ای به دنبال راه حل های دایره ای هستند.

Vincent van Vuuren و Ellen Kraaijenbrink از VitroPlus، شرکت سرخس.

همچنین تیم های FloralDaily و HortiDaily امسال برای تهیه گزارش تصویری ما در نمایشگاه حضور دارند. چیز خاصی می خواهید به اشتراک بگذارید؟ برای ما یک ایمیل به آدرس [email protected] ارسال کنید



منبع