فرصت خرید گلخانه سبزی گرین وی

این ملک شامل یک سایت +/-14.86 هکتاری است که در حال حاضر با بیش از 431,664 فوت مربع پیشرفت، شامل 404,928 فوت مربع مساحت گلخانه، 25,200 فوت مربع منطقه مکانیکی و انبار و 1,536 فوت مربع فضای اسکان نیروی کار، بهبود یافته است.

لیمینگتون دارای بیشترین غلظت گلخانه در آمریکای شمالی است. نزدیکی به این گره مرکزی کشاورزی، دسترسی آسان به انواع خدمات کشاورزی، تامین کنندگان و شبکه های لجستیکی در کانادا و ایالات متحده را برای صاحبان احتمالی این تسهیلات فراهم می کند.

گلخانه دوبل پلی سازه با اسکلت فلزی سازه ای است و توسط سیستم Hoogendoorn کاملاً خودکار است. این ملک به طور کامل توسط آب و برق شهری سرویس می‌شود و گاز طبیعی آن با قرارداد انبریج به قیمت 3 دلار در هر گیگاژول است که بسیار پایین‌تر از نرخ بازار است. این ملک در سال 1999 ساخته شد و در سال 2004 گسترش یافت. در حال حاضر برای تولید فلفل دلمه ای استفاده می شود اما برای تولید و کشت انواع وسیعی از محصولات کشاورزی گلخانه ای مناسب است.

620 Essex County Road 37 (“ملاک” یا “سایت”) یک مرکز گلخانه سبزی کاملاً خودکار و کلید در دست است که اکنون برای فروش در لیمینگتون، انتاریو در دسترس است.

برای اطلاعات بیشتر:
بازارهای سرمایه BMO
100 خیابان کینگ غربی، طبقه 4
تورنتو، ON M5X 1H3
مایک مکینتاش و بردلی هریس
[email protected]
[email protected]



منبع

علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این پیشنهاد باید با مشاور تماس بگیرند تا اطلاعات تکمیلی را در آدرس زیر دریافت کنند:

این ملک از یک سرویس برق سه فاز 600 ولت – 400 آمپر بهره می برد که توسط ایستگاه Leamington TS متعلق به Hydro One ارائه می شود. این ایستگاه تحت چندین توسعه قرار گرفته است که مدارهای 230 کیلوولتی را به شبکه محلی اضافه کرده است – پیش بینی می شود ظرفیت آن تا سال 2025 دو برابر شود. در محل، سه ترانسفورماتور روی قطب وجود دارد که به شبکه عمومی متصل می شوند. قرارداد گاز طبیعی بسیار ترجیحی با انبریج در محل است و کاملاً قابل واگذاری به خریدار گلخانه است.