فروشگاه مفهومی IPM

برای اطلاعات بیشتر:
IPM Essen
www.ipm-essen.de

فروشگاه مفهومی جدید IPM درهای بخش سبز را برای شرکت شما باز می کند و ارزش افزوده واقعی را برای شما و بازدیدکنندگان تجاری به ارمغان می آورد.

اینجا ثبت نام کنید.

فروشگاه مفهومی IPM فضای خرید ویژه ای را برای بازدیدکنندگان تجاری ایجاد می کند و طیف استثنایی از برندها و محصولات را ارائه می دهد. فضای استراحت با یک کافه و چشم‌انداز مستقیم از Grugapark فضای آن را فرا گرفته است.



منبع آیا از قبل در مورد منطقه ویژه جدید در IPM ESSEN 2023 اطلاع دارید؟

فروشگاه مفهومی IPM با یک مفهوم خرده فروشی باز و مدرن مشخص می شود و یک چارچوب ارائه جذاب ایجاد می کند. در آنجا می‌توانید محصولات خود را از حوزه‌های کادو، ظروف غذاخوری، لوازم خانگی، گل‌فروشی، لوازم التحریر، لذیذ باغ یا اغذیه‌فروشی‌ها به صورت شخصی و جداگانه ارائه دهید.

فروشگاه‌های گل‌فروشی و مراکز باغ مدت‌هاست که مجموعه‌های خود را به گروه‌های محصولات جدید گسترش داده‌اند. تمرکز به طور فزاینده‌ای بر دنیای موضوعی و زنده است که گروه‌ها و جایگاه‌های مختلف محصول را با هم ترکیب می‌کند – از جمله لوازم خانگی، مقالات هدیه، ظروف غذاخوری، لوازم التحریر، لوازم گل‌فروشی، و لذیذ باغ. روند را دنبال کنید و جایگاه خود را در فروشگاه مفهومی IPM حفظ کنید.

این مقاله تمام اطلاعات مهم در مورد فروشگاه مفهومی جدید IPM، آنچه آن را بسیار استثنایی می کند و نحوه ثبت نام در آن ارائه می دهد.