“قدرت در ازدواج بین “ag” و “تکنولوژی” نهفته است.

“من معتقدم که قدرت در ترکیب روش های مختلف و ازدواج بین “اگ” و “تکنولوژی” نهفته است. برای مثال، یک گلخانه می‌تواند از اتلاف انرژی همسایگان خود استفاده مجدد کند یا از طریق ذخیره‌سازی مناسب و کنترل نور، مصرف آب و گرما را ساده‌سازی کند». .

مقاله کامل را در Investreports.co بخوانید

Lotte مدیر کل Certhon است و در مصاحبه اخیر با Investreports.co در مورد این موضوعات صحبت کرده است. هنگامی که از او در مورد چشم‌اندازش برای صنعت CEA و اهدافی که می‌خواهد برای Certhon به دست آورد، سؤال شد، او می‌گوید که ما به نوآوری‌های تکنولوژیکی بیشتری نیاز داریم تا به دنیا نشان دهیم که سیستم‌های در حال رشد جدید می‌توانند صنعت را بسیار کارآمدتر کنند. “به ویژه با کمک رباتیک و اتوماسیون. ما در مورد نوآوری های خودمان مانند گلخانه هیبریدی، سیستم کشت توت فرنگی و گوجه فرنگی گرونوس، JSKs، WKO و ربات Certhon Harvest بسیار هیجان زده هستیم.”

“جنگ در اوکراین نیاز به مصرف عاقلانه انرژی و مواد خام را بیشتر تشدید کرد. با اجرای شیوه های پایدار مانند تکنیک های آبیاری صرفه جویی در آب، برداشت آب باران و تصفیه و استفاده مجدد فاضلاب، پرورش دهندگان می توانند در مصرف آب صرفه جویی کنند و ردپای کربن خود را کاهش دهند. استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر می تواند به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و کاهش هزینه های انرژی کمک کند.

“پیشرفت در فن آوری و تکنیک ها امکان رشد محصولات متنوع تری را در مناطقی که قبلاً برای کشاورزی نامناسب بودند، ممکن کرده است. مهمتر از همه، ما به تنهایی نمی توانیم این کار را انجام دهیم – ما به دنبال تقویت همکاری های موفق تر مانند آنچه که داریم هستیم. با DENSO تا بتوانیم دانش خود را در دسترس پرورش دهندگان دورادور قرار دهیم و همچنین مقیاس شرکت خود را تسریع کنیم.”



منبع