“قیمت بالای انرژی برای افزایش تقاضا برای این سری گل رز باغی”

ژنتیک گل رز مینی گلدانی
واریته های این خط دارای ژنتیک گل رز مینی گلدانی با عمر طولانی خود (اینفینیتی لاین) همراه با ژنتیک رز باغی سالم هستند. او توضیح می دهد: “این بدان معنی است که آنها جمع و جور هستند و گل های زیادی دارند که عمر طولانی و متوسط ​​​​دارند. علاوه بر آن، آنها گیاهان قوی هستند. آنها به مدت 1.5 سال قبل از برداشتن در خارج از منزل در دانمارک رشد می کنند. او می‌گوید که خارج از زمین است و تا تاریخ تحویل در سردخانه نگهداری می‌شود. او می‌گوید در مجموع، سریال بسیار خاصی است. گل های آن در تمام مسیر از پرورش دهنده تا مغازه و تا باغ مصرف کننده گل می دهد.

گلدهی زودرس
روزا تاکید می کند، مزیت بزرگ سری گل رزهای خانگی شیرین این است که آنها قبل از شروع به گل دادن رزهای معمولی گل می دهند. “این به پرورش دهندگان این امکان را می دهد تا قبل از عید پاک و برای تمام تاریخ های مختلف روز مادر، گل رز را با گل عرضه کنند.”

“موفقیت بزرگ در نروژ در حال حاضر”
رزا توضیح می‌دهد که در واقع، گل رزهای خانگی شیرین در حال حاضر موفقیت بزرگی در نروژ است و تعداد مشتریان هر سال افزایش می‌یابد. “بیشتر گلهای رز خانگی شیرین در نروژ از عید پاک (زرد و نارنجی) تا 17 فروخته می شود. می روز ملی در نروژ و برای تمام کاشت تابستان.”


پرورش دهنده روزا اسکلوند در مزارع بزرگ گل رز شیرین خانگی در دانمارک یکی از پرورش دهندگان آنها

برای کاتالوگ اینجا را کلیک کنید.

مطابق با تقاضا
رزا انتظار دارد تقاضای زیادی به زودی بیاید و از آنجایی که تولیدکننده ریشه لخت آنها اخیراً تولید خود را در مزرعه افزایش داده است، اکنون می توانند تقاضای بالای مورد انتظار را برآورده کنند. “از زمان معرفی در IPM 2018، ما هر سال به فروش می رسیم. ما قبلاً به کره و چین صادرات داشته ایم و آنها امسال دوباره رزرو می کنند. همچنین یک تولید کننده در دانمارک در سال 2023 گلدان زیادی خواهد کرد و ما معتقدیم که تقاضا از سوی تولیدکنندگان آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی افزایش می‌یابد زیرا می‌توان آنها را در گلخانه‌های سردتر کشت کرد.»

قیمت بالای انرژی امروزه بحث شهر به خصوص در اروپا است. بنابراین، به طور فزاینده ای، تولیدکنندگان بیشتری به دنبال راه حل یا جایگزینی برای کاهش مصرف انرژی خود هستند. مثلاً دمای گلخانه را پایین بیاورید یا حتی حرارت را خاموش کنید. روی محصول تأثیر می گذارد، اما اگر برای تولید گلخانه ای سرد مناسب باشد، نه به اندازه.


دسته گل گل رز خانگی شیرین از مزرعه. “گل ها خیلی طولانی می مانند!”


سورپرایز شیرین

مشتاق دیدار آنها هستید؟
مشتاق دیدن Sweet Home Roses و دیدار با تیم Roses Forever هستید؟ در IFTF در Vijfhuizen، هلند، که از 9 تا 11 نوامبر برگزار می شود، آنها انواع خود را در غرفه B2.24 به نمایش خواهند گذاشت.

ریشه برهنه و جواز جوانه زدن
Roses Forever این مجموعه را به‌عنوان محصولی بدون ریشه عرضه می‌کند که تولیدکنندگان می‌توانند آن را در گلدان به پایان برسانند یا به تولیدکنندگان مجوز می‌دهد تا محصول را در مزرعه جوانه بزنند.

به عنوان مثال، گل رز شیرین خانگی گل رز برای همیشه، هر دو را می توان در گلخانه گرم و سرد تولید کرد. رزا اسکلوند از Roses Forever و پرورش دهنده این مجموعه می گوید: “تنها تفاوت این است که آنها چقدر سریع گل می دهند.” از زمان معرفی در سال 2018، او شاهد افزایش تقاضا به طور پیوسته بوده است و هر سال به فروش می رسد، و اکنون، با بحران انرژی فعلی، او انتظار دارد به زودی تقاضای زیادی به خصوص از آلمان، فرانسه و ایتالیا در راه باشد. و آنها اکنون می توانند با تقاضای خود ادامه دهند زیرا موجودی بدون ریشه خود را افزایش داده اند.

در جهت عقربه های ساعت: عشق شیرین من / قرمز. عاشقانه شیرین / صورتی، تابستان شیرین / زرد و عشق شیرین برای همیشه / روزا



منبع


گل رز خانگی شیرین در باغ.


در سمت چپ: ریشه برهنه، و در سمت راست چگونه شروع به رشد کرد.

زمان کشت کوتاه
او توضیح می دهد که زمان کشت کوتاه است و زمان گلدهی محصول را می توان به خوبی برنامه ریزی کرد. پرورش دهندگان می توانند محصول را در مدت 5 تا 6 هفته در گلخانه گرم و 7 تا 8 هفته در گلخانه سرد به پایان برسانند، البته بسته به منطقه آب و هوایی کشور، هر 8 رنگ به یک شکل رشد می کنند و به طور همزمان گل می دهند، اما پرورش دهنده می تواند برنامه ریزی کند زیرا همانطور که می دانیم رنگ های زرد و نارنجی قیمت های بالاتری را برای عید پاک و صورتی و قرمز برای روز مادر ایجاد می کنند. پرورش دهنده باید گیاهان ریشه برهنه را در سردخانه نگه دارد و رنگ هایی را که می خواهد دقیقاً هفت گلدهی کند گلدان کند. هفته قبل از هفته فروش.”