ما با حذف کلیه کارهای مربوط به جابجایی دستی بار، کارمندان گلخانه را تسکین می دهیم.

تخلیه خودکار

این سیستم را می توان در هر فرآیند تولید، به عنوان مثال، با مرتب سازی دستی یا دستگاه مرتب سازی خودکار پیاده سازی کرد. او نشان می دهد: «ما با حذف تمام وظایف مربوط به جابجایی دستی بار، کارمندان گلخانه را راحت می کنیم. راه‌حل‌های نرم‌افزاری به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا مکان‌های پارکینگ ایجاد کنند و وسایل نقلیه‌ای را که در گلخانه کار می‌کنند به‌طور هم‌زمان هدایت کنند.»

این سیستم همچنین از انواع بسته بندی بدون نیاز به دخالت مکانیکی پشتیبانی می کند. کریستوف می گوید: «فقط پارامترهای مناسب را روی صفحه کنترل لمسی برای تغییر پیکربندی انتخاب کنید.

گروه 1 یک بارگیری خودکار است که از دو دستگاه تشکیل شده است: یک دستگاه فشار دهنده بار و یک دستگاه انباشته. گروه 2 یک تخلیه خودکار است که از دو دستگاه تشکیل شده است: ماشینی که بار را فشار می دهد و ماشینی برای چیدن بسته های خالی. سپس گروه 3 وجود دارد: پالت ساز اتوماتیک با ذخیره سازی پالت.

پالت ساز

کریستوف کورزنیوسکی با FPHU Maryniaczyk می گوید: “حمل و نقل بار درصد قابل توجهی از هزینه های داخلی را پوشش می دهد. نحوه مدیریت جریان کالا در سال های اخیر همراه با گسترش سیستم های خودکار دستخوش تحولات عظیمی شده است.” این شرکت به بسیاری از تولیدکنندگان در نصب سیستم های لجستیک کمک کرده است. اکنون، آنها یک سیستم کامل و مدولار راه اندازی کرده اند که به کشاورزان امکان می دهد حمل و نقل داخلی کالا را در تولید خود به طور خودکار انجام دهند.

منحصر به فرد در مورد پیشنهاد FPHU این است که همه عناصر سیستم، از جمله نوار نقاله، در کارخانه خود ساخته شده و بر اساس طراحی خود ما ساخته شده اند. این بدان معناست که آنچه شرکت ما را از سال 2006 متمایز می کند این است که از این طریق می توانیم بهترین نسبت قیمت به کیفیت و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای را تضمین کنیم.



منبع

در نتیجه کار فیزیکی مربوط به جابجایی جعبه ها یا کارتن ها توسط کارمندان با استفاده از AGV های الکتریکی و خودمختار به حداقل می رسد و پرورش دهندگان را قادر می سازد تا کالاها را با استفاده از ماشین آلات در پالت های آماده بسته بندی کرده و میوه و سبزیجات را به مقصد منتقل کنند.

«مشتریانی که نمی‌خواهند مقدار زیادی سرمایه برای شروع سرمایه‌گذاری کنند، می‌توانند اتوماسیون را شروع کنند، مثلاً با خرید پالت‌ساز، و سپس می‌توانند مراحل بعدی تولید را در طول زمان خودکار کنند».

تیم FPHU از سال 2021 روی سیستم ارائه شده کار می کند. او نشان می دهد: “همه چیز با پرس و جو از کشاورزان دوست ما شروع شد. ما نیازهای آنها را تجزیه و تحلیل کردیم و بر اساس داده های جمع آوری شده، یک سیستم مدولار ایجاد کردیم. سیستم لجستیک خودکار شامل 3 گروه مدولار است که می توانند جدا از یکدیگر کار کنند.”

بارگیری خودکار

سیستم های منحصر به فرد
ماژولار بودن سیستم امکان هر گونه آرایش ماشین ها را فراهم می کند. هر یک از گروه ها می توانند از یکدیگر دور باشند زیرا به طور مستقل با نرم افزار خود کار می کنند و در ارتباطات بی سیم باقی می مانند.

تعداد زیادی عملیات تکراری
کریس نشان می‌دهد: «اتوماسیون لجستیک به‌ویژه در تولید با تعداد زیادی عملیات تکراری توصیه می‌شود، زیرا چندین مزیت را در درازمدت تضمین می‌کند. “تعدادی از دستگاه های طراحی شده توسط ما که در سیستم گنجانده شده اند، حداکثر کاهش هزینه های لجستیک را امکان پذیر می کنند. مسیری را که محصولات باید طی کنند کوتاه می کند و میوه ها و سبزیجات برداشت شده را سریعتر به منطقه دسته بندی و بسته بندی منتقل می کند.”