ما تصمیم گرفتیم دو برابر کنیم و این فشاری بود که در آن لحظه به آن نیاز داشتیم.



مالایا مارتینز یک جوانه کوچک زرد رنگ را از یک کاشت کوچک مسطح بیرون آورد و آن را به سمت چراغ های رشد که از نور مستقیم و غیرمستقیم خورشید در مزرعه هیدروپونیک خود تقلید می کنند، نگه داشت. مارتینز گفت: “این دکمه دندان درد است.” “اینها واقعا بی حس کننده هستند. بسیاری از رستوران ها از آن به عنوان پاک کننده کام در بین دوره ها استفاده می کنند. از آن در کوکتل ها نیز استفاده می شود.»

دکمه های دندان درد که با توصیف هایی مانند دکمه وزوز و دیزی الکتریکی نیز شناخته می شود، گل گیاه Acmella oleracea است که در مناطق استوایی رشد می کند و برای طعم دادن به غذاها و به عنوان دارویی با اثر بی حس کننده برای دندان درد استفاده می شود (از این رو نام مستعار را به آن داده اند. ). این گیاه در میان گیاهان میکروگرین و گل های خوراکی مارتینز و شریک Jaebin Yoo در مزرعه هیدروپونیک تازه افتتاح شده خود، Malaia’s Microgreens رشد می کنند.

مزرعه هیدروپونیک جدید مایکروگرینز مالایا نسخه بزرگی از باغ هیدروپونیک است که شرکای آن در طول همه گیری در آلونک همسایه شروع کردند. آنها سبزی های خود را در بازارهای کشاورزان در سانتا مونیکا، برنت وود و کالاباساس فروختند و گواهی کشاورزان گواهی شده خود را دریافت کردند. پایه و اساس سوله، که در ابتدا ناپایدار بود، با گذشت زمان تغییر کرد و آنها عملیات را به گاراژ مارتینز منتقل کردند، قبل از اینکه یک صاحبخانه ناراضی آنها را مجبور کرد مکان جدیدی برای تجارت پیدا کنند.

یو می‌گوید: «زمانی که مجبور شدیم بفهمیم که با کسب‌وکار چه کنیم، تصمیم گرفتیم کار را دو برابر کنیم، و این نوعی فشار بود که در آن لحظه به آن نیاز داشتیم. ما هرگز خودمان را ندیدیم که به این زودی ها یک انبار داشته باشیم. اگر گاراژ خوب پیش می رفت، در گاراژ گیر می کردیم. اما از آنجایی که ما این فشار را داشتیم، امروز به این سمت رفتیم.»

مقاله کامل را در www.latimes.com بخوانید.



منبع