مروری بر فصل تحویل

برچسب کیفیت ViV®
“قبل از اینکه به یک فصل موفق نگاه کنیم، بیایید ستاره این وبلاگ را در کانون توجه قرار دهیم: هلبور ما. آخرین گیاهان اکنون در باغ شکوفه می دهند، سپس تا سپتامبر به “خواب زمستانی” می روند. Microflor ViV Helleborus را راه اندازی کرد. چندین سال پیش برچسب بزنید. در همین حال، مجموعه ای از حدود شصت واریته هلهبور منحصراً از طریق کشت بافت تکثیر شده است. این ما را در بخش کیفی بازار قرار می دهد. ما زمان زیادی را، حداقل سه سال، برای آزمایش کیفیت صرف می کنیم و این کار را در سه مکان.”

“پایداری موضوع مشترک در طول فرآیند است. اگر گونه‌ای به عنوان مثال به بیماری قارچی رایج بوتریتیس حساس باشد، آن گونه انتخاب را انجام نخواهد داد. ما به دنبال گونه‌هایی هستیم که در برابر این مقاوم‌تر باشند. هدف ما؟ فقط انواعی را به بازار عرضه می کند که به طور طبیعی کاری را که قرار است انجام دهند انجام می دهند. به این ترتیب، ما می توانیم آفت کش های شیمیایی و تنظیم کننده های رشد را تا حد زیادی کاهش دهیم.”

“فقط در شش هفته، باید اتفاق بیفتد، تحویل Hellebores به مشتریان. حتی در هفته های قبل، همه چیز روی عرشه است. پس از یک سال دوم تحویل از گلخانه جدید، می توان گفت که روند به خوبی در حال انجام است. مایکروفلور می‌گوید: فصلی با گیاهان جوان قوی و یکنواخت و ابتکارات جدید. در این مقاله، آنها به گذشته نگاه می کنند.

برای خواندن مقاله کامل اینجا را کلیک کنید.



منبع

“در اولین انتخاب، ما یک لیست کامل از معیارهایی داریم که واریته ها باید رعایت کنند. این معیارها شامل غنای گل، ساختار گیاه، کیفیت برگ، طول گلدهی و موارد دیگر می شود. از همه واریته هایی که به جدول داوری ما می آیند. ما فقط ده درصد را تأیید می‌کنیم. نوار بالاست، و تنوع جدید باید ارزش اضافه کند. ما نمی‌خواهیم آنچه را که قبلاً وجود دارد کپی کنیم، باید بهتر باشد.”

“اگر تنوعی از یک انتخاب اولیه عبور کند، دوباره در مکان‌های مختلف، هر بار در شرایط آب و هوایی مختلف، آزمایش می‌شود. یک معیار مهم در اینجا توزیع جغرافیایی است. این برای جمع‌آوری هرچه بیشتر اطلاعات است. ما به چه چیز دیگری توجه می‌کنیم. ?گیاهان باید در طول سال گل بدهند.به طور متوسط ​​برای اولین واریته ها هفت ماه (گل پاییزی) و یازده ماه برای واریته های دیرگل (گل بهاره) و باید برای مدت طولانی یعنی بیش از سه ماه گل بدهند. فقط در مرحله دوم واریته آماده بازار گسترده تر است.به شرطی که همیشه همه چراغ ها در ارزیابی ها سبز بمانند.یک شرط اضافی این است که بین واریته و پرورش دهنده تطابق وجود داشته باشد.زیرا هر رقمی فقط به طور تصادفی برای یک عدد ترک نمی کند. پرورش دهنده.”