مرکز باغ استاد مهد کودک پانصدمین عضو خود را اضافه کرد

برای اطلاعات بیشتر:
مهد کودک
[email protected]
www.masternursery.com



منبع

جف لافرتی، مدیر عامل مرکز مهدکودک مستر، گفت: «همه ما برای رسیدن به این نقطه عطف بسیار هیجان‌زده هستیم و به سختی کار برای کمک به اعضای Master Nursery در سال 2023 برای صرفه‌جویی و کسب درآمد بیشتر ادامه خواهیم داد. به لورل بی تبریک می‌گوییم و به کشتی خوش آمدید. ”

اعضا می توانند تا 18% تخفیف بر روی بهترین تامین کنندگان کالاهای سبز منطقه ای و ملی این صنعت دریافت کنند. علاوه بر این، تیم مدیریت تعاونی، فروشندگان کالاهای سخت منطقه‌ای و ملی و فروشندگان کالاهای سبز را انتخاب می‌کند تا به اعضا کمک کند تخفیف‌های حجمی دریافت کنند. پس از دستیابی، اعضا از برنامه اشتراک سود سالانه مالکان ما و برنامه های تخفیف دریافت می کنند. اعضا در سال 2023 بیش از 600000 دلار از مشارکت خود در سال 2022 دریافت خواهند کرد.

مراکز باغ استاد مهدکودک تعاونی متعلق به اعضا (MNGC) پانصدمین مکان عضو خود، باغ لورل بی در فلورانس، اورگان را اضافه کرد. MNGC به عنوان یک گروه خرید مستقل بزرگ از مراکز باغ خرده فروشی، نزدیک به 140 فروشنده دارد و دسترسی انحصاری به محصولات مارک Master Nursery، از جمله Bumper Crop Soils و Plant Foods، ارائه می دهد.