مزارع آریس باغبانی تحت تاثیر طوفان ایان

محصولات کانتینری و لاینر در حال مراقبت هستند و از هفته آینده محموله ها از سر گرفته می شود. برق و آب در مناطق بحرانی هدف قرار می گیرد. در حالی که تنها چند روز از آن زمان می گذرد، خدمه تعمیر و نگهداری و عملیات سخت در تلاش هستند تا عملیات و محموله ها را بازیابی کنند. Aris Keepsake Plants به پذیرش سفارشات ادامه خواهد داد.

یک ارزیابی جامع از خسارت وارده به تاسیسات و یک طرح بلند مدت بازیابی تسهیلات در حال توسعه است. این شرکت در پایان می‌گوید: «طرح‌ها تضمین می‌کنند که از طریق ترکیبی از تعمیرات در تأسیسات موجود و برخی بازسازی‌ها، هر دو مزرعه دارای منطقه تولید مناسب کافی برای نیازهای تولیدی آتی خواهند بود و همچنان یک منبع قابل اعتماد برای مشتریان خود فراهم می‌کنند».

برای اطلاعات بیشتر:
باغبانی آریس
115 خیابان سوم SE، باربرتون، OH 44203
تلفن: 330.745.2143
فکس: 330.745.3098
arishort.com



منبع مزارع آریس هورتیکالچر در فورت مایرز، فلوریدا تحت تأثیر طوفان ایان قرار گرفتند. کارکنان آریس در حال گزارش گیری هستند، ایمنی خود را تایید می کنند و به سر کار باز می گردند. هم مزرعه آلوا و هم مزرعه بلوط زنده برخی از تأسیسات را متحمل شده اند، عمدتاً به پوشش های سقف پلی گلخانه ها و ساران مزرعه. هیچ آسیب ساختاری عمده ای وجود ندارد. خنک‌کننده‌ها، ساختمان‌ها و تجهیزات دریافت‌شده از طریق ژنراتورهای برق اضطراری کار می‌کنند تا زمانی که فلوریدا پاور و الکتریک برق را بازیابی کند.