مزارع انرژی های تجدیدپذیر ایالات متحده از نظر اقتصادی از 99 درصد نیروگاه های زغال سنگ پیشی گرفته اند – مطالعه

میشل سولومون، تحلیلگر سیاست در Energy Innovation که این تجزیه و تحلیل را انجام داده است، می گوید: «زغال سنگ به طور واضح گرانتر از منابع بادی و خورشیدی است، فقط دیگر هزینه آن قابل رقابت با انرژی های تجدیدپذیر نیست. این گزارش مطمئناً این روایت را که زغال سنگ اینجا باقی مانده است را به چالش می کشد.

زغال‌سنگ در ایالات متحده اکنون از نظر اقتصادی با انرژی‌های تجدیدپذیر پیشی گرفته است، به طوری که برای 99 درصد از نیروگاه‌های زغال‌سنگ این کشور، گران‌تر از ساخت یک عملیات کاملاً جدید انرژی خورشیدی یا بادی در نزدیکی آن است. تجزیه و تحلیل پیدا کرده است.

در theguardian.com بیشتر بخوانید



منبع کاهش شدید هزینه انرژی های تجدیدپذیر، که توسط قانون کاهش تورم سال گذشته اضافه شده است، به این معنی است که ساخت مجموعه ای از پنل های خورشیدی یا مجموعه ای از توربین های بادی جدید و اتصال آنها به شبکه ارزان تر از ادامه کارکرد همه است. بر اساس این مطالعه، از 210 کارخانه زغال سنگ در ایالات متحده به هم پیوسته، نوار یک.

تحلیل جدید که در پی 370 میلیارد دلار اعتبار مالیاتی و سایر حمایت‌ها از انرژی پاک توسط دموکرات‌ها در قانون کاهش تورم تابستان گذشته تصویب شد، هزینه سوخت، کارکرد و نگهداری ناوگان زغال‌سنگ آمریکا را با ساخت نیروگاه‌های خورشیدی جدید مقایسه کرد. یا باد از ابتدا در همان منطقه کاربردی.