مزرعه در السالوادور برنده جایزه ملی برای کار شایسته

نماد پرستیژ
این جایزه نمادی از اعتبار است که گواهی می دهد که شرکت شرایط کاری مناسبی را برای کارمندان خود ارائه می دهد. این جایزه پایبندی به استانداردهای کار مطابق با استانداردهای بین المللی آزادی، برابری، امنیت و کرامت انسانی را به رسمیت می شناسد. این جایزه همچنین باعث ایجاد انگیزه برای متقاضیان کار خواهد شد.

چشم انداز وزارت کار و رفاه اجتماعی (MTPS) دستیابی به کار شایسته برای همه مردم سالوادور است. به همین دلیل، «جایزه کار شایسته ملی» را ترویج کرده است، که به دنبال شناسایی شرکت‌هایی است که شیوه‌های خوب را که بخشی از کار شایسته است، احترام به چارچوب مقررات ملی و بین‌المللی در مورد مسائل کار، و ترویج ایجاد مشاغل شایسته، ترویج می‌کنند. این جایزه ابتکار وزیر کار و رفاه اجتماعی آقای اسکار رولاندو کاسترو است.

برای اطلاعات بیشتر:
دومن نارنجی
www.dummenorange.com

مزرعه لاس مرسدس دومن اورنج در نزدیکی سانتا آنا در السالوادور برنده جایزه ملی کار شایسته 2022 شده است. این جایزه توسط وزارت کار السالوادور اهدا شد.



منبع

کار شایسته
مفهوم کار شایسته آرزوهای افراد را در طول زندگی کاری خود ترکیب می کند. این به معنای فرصت دسترسی به اشتغال مولد است که درآمد منصفانه ایجاد می کند، امنیت در محیط کار و حمایت اجتماعی برای خانواده ها، چشم انداز بهتر برای توسعه فردی و یکپارچگی اجتماعی، آزادی افراد برای بیان نظرات خود، سازماندهی و مشارکت در تصمیم گیری های ناشی از آن. زندگی آنها و فرصت ها و رفتار برابر برای همه.