مشارکت برای ارائه صرفه جویی در انرژی به تاسیسات CEA

برای اطلاعات بیشتر:
همبستگی شرکای زیرساخت
www.correlateinfra.com



منبع

براون گفت: “همکاری با Correlate به ما این امکان را می دهد که به مشتریان CEA خود هر آنچه را که برای کاهش هزینه های عملیاتی، بهبود پایداری و به حداکثر رساندن محصول نیاز دارند، ارائه دهیم.” از آنجایی که ما می‌توانیم کل فرآیند از طراحی تا توسعه و تامین مالی را مدیریت کنیم، کشاورزان داخلی اکنون می‌توانند به سادگی روی آنچه مهم است تمرکز کنند: محصولاتشان.

ارزش این همکاری برای سایر شرکت‌ها در زمینه نورپردازی از بین نرفته است، مانند Acuity Brands، جایی که UYS اولین توزیع‌کننده چراغ‌های LED جدید سری Verjure Pro این شرکت است. این سری‌های LED باغبانی با درجه حرفه‌ای به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با خروجی چراغ‌های رشد سنتی 1000 واتی HPS مطابقت داشته باشد و از آن فراتر رود و در عین حال تا 40 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

Correlate Infrastructure Partners، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های بهینه‌سازی انرژی و انرژی پاک برای صنعت املاک تجاری ایالات متحده، همکاری خود را با Ultra Yield Solutions (UYS) برای پرداختن به مقرون‌به‌صرفه‌ترین جنبه تسهیلات رشد داخلی: استفاده از انرژی بالا اعلام می‌کند. UYS یک توزیع کننده روشنایی باغبانی است که بر فناوری روشنایی LED و راه حل های مدیریت انرژی برای تأسیسات کشاورزی محیط کنترل شده (CEA) تمرکز دارد. این حرکت نشان دهنده ورود Correlate به فضای CEA است و این مشارکت خدمات منحصر به فردی را ارائه می دهد که پایداری و سودآوری عملیات کشاورزی داخلی را افزایش می دهد.

UYS و Correlate با تأمین مالی و توسعه استراتژی‌های بهینه‌سازی پیرامون روشنایی کشت LED، تولید برق در محل و ذخیره‌سازی برای اطمینان از برخورداری کسب‌وکارها از استراتژی‌های انرژی قابل اعتماد و مقرون‌به‌صرفه مورد نیاز برای حمایت از رشد بلندمدت، برای ارائه تسهیلات CEA با یک پیشنهاد منحصربه‌فرد هماهنگ شده‌اند. UYS طراحی حرفه ای LED کشاورزی داخلی و تجربه صنعتی عمیق را ارائه می دهد، در حالی که Correlate انرژی خورشیدی، ذخیره سازی و بودجه را فراهم می کند.

جیم فیورنتینو، معاون رئیس Correlate گفت: “ما از دیدن این مشارکت هیجان زده هستیم که فضای CEA را با کاهش چشمگیر هزینه های عملیاتی کشاورزی داخلی شهری متحول می کند. این به اپراتورها امکان می دهد سریعتر به سوددهی برسند و همزمان پایداری و انعطاف پذیری مشاغل خود را افزایش دهند.” از فروش ما قصد داریم با استفاده از راه‌حل‌های انرژی پاک در فعالیت‌های خود، زندگی ارزش‌های تولیدکنندگانی را که دارای تفکر پایدار هستند، ساده و مقرون‌به‌صرفه کنیم.

تیم UYS توسط موسس و رئیس کریس براون رهبری می شود که به عنوان مدیر عامل سابق Wiedenbach Brown، تجربه روشنایی LED عمیق و راه حل های انرژی را به شراکت می آورد. تیم Correlate توسط مدیر عامل و رئیس تاد مایکلز هدایت می شود که 16 سال تجربه در صنعت انرژی از جمله معاونت نوآوری در SunEdison دارد.