“من در زمان های نامشخص با این تجارت آشنا شده ام”

سپس در روز شنبه، من از طریق یک مزرعه رقیب رانندگی کردم، و دقیقاً همان سطح از اشتیاق را دیدم، اما برای افرادی که به جای رفتن به سر کار به خانه می روند… ما این فرهنگ را داریم، که یک تعهد فوق العاده است. این تقریباً مانند عشق به سازمان و اعتقاد به ارزش های سازمان است. من فکر می کنم این چیزی است که ما به عنوان یک تجارت داریم که بسیار مهم است.”

پیشرفت مداوم
پس اگر همه چیز درست پیش برود، دو دهه دیگر کجا خواهیم بود؟ جاناتان: “فکر می‌کنم فرصتی برای ادامه ساختن محصولاتمان و بردن آن به نقاط بیشتری از جهان وجود دارد. از نظر عملیاتی فرصت‌هایی برای ما وجود دارد که کارآمدتر شویم. من کاملاً معتقدم که واقعاً مهم است. بهتر شوید و همچنین بزرگتر شوید. در غیر این صورت، می توانید به یک تجارت بزرگتر برسید که نامتعادل است. ما در تاسیسات جدید NL سرمایه گذاری کرده ایم که 3.5 برابر بیشتر از سردخانه موجود دارد. بنابراین ما باید چیزی داشته باشیم تا بتوانیم در آنجا قرار دهید. در غیر این صورت، فقط یک یخچال بزرگ است. ما باید در زیرساخت ها، جاه طلبی ها و پتانسیل هایمان رشد کنیم. تنها راه ما این است که به بهتر شدن ادامه دهیم. اصول اصلی ما ما را به این نقطه رسانده است. اصول پیرامون نوآوری، در مورد توسعه افراد، سرمایه گذاری در آینده – همه چیزهایی که ما را از نظر سفر به اینجا رساند. ما در نیمه راه کوه هستیم. ما این مسیر را داریم و نباید از دست بدهیم. اکنون دید.”

کشش
می توان گفت که جاناتان قبلاً با دنیای باغبانی آشنا بود و بیش از 20 سال تجربه در این صنعت داشت. پس چه چیزی او را به سمت مارگین پر کشاند؟ جاناتان: “خب، در ابتدا، من فقط می خواستم ببینم آیا آنچه مارگین پر می گوید درست است یا خیر. ارتباطات در همه پلتفرم ها بسیار خاص است، تجارت بسیار قابل توجه است؛ که توجه من را به خود جلب کرد. سپس چیزی که مرا به سمت خود سوق داد این بود که فرصت مشارکت در یک برند گلکاری – که تعداد آنها خیلی زیاد نیست. حتی تعداد کمتری وجود دارد که بر روی محصول متمرکز هستند. من فکر می کنم فرصتی برای داشتن چیزی که بسیار توسعه دهنده برند باشد اما از منظر محصول بسیار جالب بود. همچنین چشم انداز بلندمدت مارگین پر من را به سمت خود کشاند. در دنیایی که با چالش های کوتاه مدت زیادی مواجه است، این چشم انداز واقعاً مهم است؛ نه اینکه با اتفاقاتی که در کوتاه مدت رخ می دهد از مسیر خارج شویم.”

راه حل های جادویی
خب پس باید چیکار کنیم؟ جاناتان: “جهان خارق العاده است. من فکر نمی کنم ما می توانستیم چالش هایی را که در حال حاضر سه سال پیش داریم تصور کنیم. این فقط نشان می دهد که چقدر دشوار است پیش بینی اینکه جهان در سه سال آینده چگونه خواهد بود.” ما واقعاً باید بفهمیم که فرصت‌های ما کجاست، از نظر نقاط ضعفمان سخت کار کنیم و مطمئن شویم که تهدیدات کلان را کاهش می‌دهیم. هیچ راه‌حل جادویی وجود ندارد. این به داشتن فرآیندهای قوی و فرهنگ قوی بستگی دارد. کار ما در 2 یا 3 سال آینده این است که مسیر را ادامه دهیم. این یک عمل کاملاً شعبده بازی است، نه برای من، بلکه برای تجارت – که من بسیار خوشحالم که بخشی از آن هستم.”

برای اطلاعات بیشترn
حاشیه پر
[email protected]
www.marginpar.com



منبع

عشق به سازمان
جاناتان سخنران است و اولین روزهای سفرش به مارگینپار را به طرزی خاطره‌انگیز بازگو می‌کند: “هفته اول خود را در کنیا به گشت و گذار در مزارع گذراندم. زمانی که از مزارع خود بازدید می‌کردم، به نظر می‌رسید که مردم انرژی واقعی در مورد آنها و اشتیاق واقعی در راه خود داشتند. صبح وارد کار شوید

مفهوم M
حاشیه پر فقط یک تجارت گل دیگر نیست، یک مفهوم است. به گفته جاناتان، مفهومی بسیار غیرعادی: “درک مفاهیم اغلب با تعریف دشوار است. تفکر مفهومی برای همه مناسب نیست. اما فکر می کنم درک آن مفهومی نسبتاً آسان است. وقتی افرادی با من صحبت می کنند که نمی دانند من چه کار می کنم. من توضیح آن را بسیار آسان می دانم. من در مورد رابطه بین تعهد به کیفیت از نظر محصول عالی و تعهد به مردم از نظر ارزش افزوده های عالی و این واقعیت که آنها با هم هستند صحبت می کنم. من در مورد سرمایه گذاران صبور صحبت می کنم که من فکر می‌کنم در دنیایی که همه سریع‌ترین بازده ممکن را می‌خواهند، بسیار مهم است. ما با سرمایه‌گذاران خود بسیار خوش شانس هستیم. آنها دیدگاه بلندمدتی از نظر کسب‌وکار دارند. این واقعاً مهم است. ما را قادر می‌سازد که ثابت و پایبند باشیم. من فکر می کنم به عنوان یک تجارت، راب و کیکی (مدیرعامل مشترک) چیزی ساخته اند که فراتر از یک تجارت عادی است. این فوق العاده است.”

زیرساخت های مردمی
یکی از حرف هایی که در حاشیه پر می گویند این است که «مردم را بزرگ می کنیم». چگونه؟ جاناتان توضیح می دهد: “ما خوش شانس هستیم که زیرساخت های مردمی فوق العاده ای داریم. ما روی خودمختاری سرمایه گذاری می کنیم، و به مردم این امکان را می دهیم که مسئولیت پذیر باشند، و فکر می کنم این چیزی نیست که در همه مشاغل اتفاق بیفتد. مشاغلی که من با آنها درگیر بوده ام. گذشته پول هنگفتی را صرف آموزش افراد می کرد تا به دیگران بگویند چه کاری انجام دهند.

“به چیزی که به آن اعتقاد دارید بچسبید”
“در سه سال آینده، وقتی به گذشته نگاه می کنم، بیش از همه به آن افتخار خواهم کرد این واقعیت است که ما اصول خود را حفظ کردیم. ما نیازی به تغییر احساس نکردیم. ما به خودمان وفادار ماندیم و به باورها وفادار ماندیم. زمانی که بتوانید به طور مداوم در چارچوب قوانین برنده شوید، بدون اینکه مجبور به کوتاهی کنید، یک مدل کسب و کار عالی دارید. در تمام طول حرفه من این اصل راهنمای من بوده است. شما باید به چیزی که به آن اعتقاد دارید پایبند باشید. اگر محیطی مجبور است شما باید تغییر کنید، پس احتمالاً در محیط اشتباهی هستید.

مدیر عامل جدید گروه مارگین پر، جاناتان رالینگ، اکنون 150 روز است که با ما همراه است. وقت آن است که به او برسم! چند ماه اولش چطور گذشت؟ آیا آن چیزی بود که او انتظار داشت؟ او چگونه برای مقابله با چالش هایی که با آن روبرو شده است برنامه ریزی می کند؟ او تجربیات خود را در این مقاله به اشتراک می گذارد.

“باید گوش کنیم”
جاناتان ادامه می دهد: “مثلاً وقتی در مورد عملیات در مزارع صحبت می کنیم، من علاقه مند هستم که نظر مردم را بشنوم. نیازی نیست از مدیر مزرعه بپرسم که غذا برای ارزش افزاهای ما چگونه است. می توانم بپرسم. برخی از ارزش افزاها در مورد غذا چه فکری می کنند، یا می توانم بروم و در سفره خانه بنشینم و بخورم، این مهم است؛ ما باید گوش کنیم. 1. ما خودمان همه پاسخ ها را نداریم، 2. دلیل ما پاسخی نداریم این است که ما در بهترین موقعیت برای پیدا کردن نیستیم. افرادی که واقعاً این تجارت را از نظر کیفیت درک می کنند، به عنوان مثال، کسانی هستند که با گل ها کار می کنند. آنها واقعاً کیفیت را درک می کنند زیرا در حال انجام هستند. آن را هر روز. ارزش افزایندگان ما روزانه بیش از 100000 ساقه را مدیریت می کنند. این 100000 بیشتر از من است، پس متخصص کیست؟ مهم است که به مردم نزدیک شویم، گوش دهیم و جایی که نیاز داریم کار کنیم. برای اینکه کسب و کار در بلندمدت موفق شود، باید به بهبود همه چیز ادامه دهیم. ng هزینه ها همچنین سرمایه گذاری روی چیزهای درست است. اگر محیط کاری بهتری ایجاد کنیم، به احتمال زیاد بهره وری را بهبود خواهیم داد. این موردی است که همیشه به همه چیز نگاه می کنیم.”

یک عمل شعبده بازی
“چالش های عملی که ما به عنوان یک سازمان با آن روبرو هستیم، عمدتاً در هزینه های زنجیره تامین و عدم اطمینان بازار است. در حال حاضر بسیار چالش برانگیز است. چالش های اخیر انرژی بر هر دو طرف بازار تأثیر می گذارد. آیا می توانیم همان مقدار گل را به بازار بیاوریم. بازار، و تقاضا چگونه خواهد بود؟ ما مشتریان بسیار وفاداری داریم، و پایگاه مشتریانی داریم که کاملاً به کیفیت ما متعهد است. زنده بمانند. آنها به جای چیزهایی که باید داشته باشند، خوب هستند. بنابراین سطحی از عدم اطمینان در مورد تقاضا وجود دارد. ما باید مطمئن شویم که زمان مناسبی را برای درک واقعی اینکه بازار به کجا می رود، سرمایه گذاری می کنیم. در حال حاضر سخت است. چون هیچ کس نمی داند، هرج و مرج وجود دارد. نظم جهانی در حال تغییر است. درگیری به عنوان یک چالش، پشت کووید.”

بعد از این 150 روز اول، احساس می‌کنم برای مدت طولانی‌تری اینجا هستم، که می‌دانم بد به نظر می‌رسد، اما این احساس را دارد. من اینجا احساس می کنم که در خانه ام هستم، حتی اگر چند هزار مایل از خانه واقعی ام دور باشم.”

در حین گوش دادن به جاناتان، یک چیز واقعاً برجسته می شود: جاناتان یک آدم مردمی است. در نقش او برای دستیابی به یک دیدگاه استراتژیک بلندمدت که مارگین‌پر را قادر می‌سازد به ذینفعان خود ارائه دهد، وظیفه او پشتیبانی است. جاناتان: “وظیفه من در حال حاضر غوطه ور شدن در تجارت است. تلاش برای شناسایی مناطقی که بیشترین حمایت را در آنها می بینم لازم است. اطمینان حاصل کنم که ما منابع لازم را برای چیزهایی که واقعاً مهم هستند و در اختیار داریم. تا مطمئن شویم که ما به پیشبرد کسب و کار ادامه می دهیم. بیشتر وقت من در واقع صرف صحبت با مردم می شود. من دوست دارم با مردم صحبت کنم. دور زدن و تلاش برای درک تجارت. من صد و پنجاه روز به این موضوع رسیده ام. کسب و کار نسبتاً پیچیده است. دارای گستره جغرافیایی گسترده، سبدی بزرگ از فرصت ها و سبدی بزرگ از چالش ها است. بعید است که من با نشستن پشت میز خود و استفاده از Google به آن پی ببرم. بفهم، من باید بیرون بروم و با مردم صحبت کنم. چیزها را ببینید. من دائماً با مردم، اطراف مزرعه ها و در اداره صحبت می کنم. باید مردم را دیوانه کنم.”

نوآوری واقعی
در حالی که جاناتان به سرعت شرکت را بهتر می شناسد، مطمئناً دنیای اطراف ما را مشاهده می کند. “بنابراین ما این باور فوق‌العاده، فرهنگ فوق‌العاده را داریم، اما در عین حال، باید مطمئن باشیم که در حال ایجاد ظرفیت، ایجاد قابلیت، ایجاد عملکرد هستیم تا بتوانیم رقابت کنیم. رقبای ما ممکن است قدرت ما را نداشته باشند. من همیشه معتقد بودم که هرگز نباید تصور کنیم که رقبای ما به خوبی ما نیستند و ما باید مطمئن شویم که آنچه که ما به عنوان نوآوری و توسعه می بینیم، نوآوری و توسعه واقعی است – که آنچه را که ما به عنوان یک نقطه تفاوت از نظر محصول خود می بینیم، هم توسط مشتریان فعلی ما و هم مشتریان آینده ما تشخیص داده می شود. بدون شک ما موارد زیادی داریم چالش‌ها. برخی از آنها در حال حاضر اینجا هستند، و برخی از آنها در مسیر ما هستند. ما از بسیاری جهات خوش شانس هستیم، زیرا پایگاه خوبی داریم.”

“در اصل، ما دو چیز برای نگرانی داریم. ما باید رقابتی باقی بمانیم و باید سودآور بمانیم. آنقدر رقابتی که بتوانیم رشد کنیم و به اندازه کافی سودآور برای سرمایه گذاری. و آنها دو مورد بسیار کاربردی هستند. چالش‌ها. آنها چیزهای بزرگی هستند. برای رقابتی ماندن، ما باید کارهای زیادی را از نظر کارایی و شناسایی حوزه‌های محصولی که می‌خواهیم در آن حضور داشته باشیم انجام دهیم. از نقطه نظر رقابتی، ما باید باید مطمئن شویم که از شرایط بازار آگاه هستیم و در مورد اینکه چه چیزی برای مشتریانمان ارزشمند است و چه چیزی ارزش ندارد، کنترل خوبی داریم.”

این فوق العاده است. اگر به حل مشکل خود در مزارع نگاه کنیم، 90 درصد از مشکلات خود را در عملیات کشاورزی خود حل می کنیم، قبل از اینکه آنها به سطح مدیریت ارشد نزدیک شوند. اگر همه ما می توانستیم بگوییم که هر روز سر کار می رفتیم و قبل از اینکه مجبور شویم از مرد بعدی روی نردبان بپرسیم، 90 درصد مشکلاتمان را حل کردیم. من فکر نمی کنم افراد زیادی وجود داشته باشند که بتوانند چنین چیزی را بیان کنند.”