مهدکودک های هلندی همکاری خود را گسترش می دهند

اف.ltr: Joost، Aad، Freek و John

برای اطلاعات بیشتر:
گیاهی
20 آبجو هوگه
2295 MZ، Kwintsheul، NL
تلفن: +31 (0) 174 296 028
www.plantanious.com



منبع Plantanious و Persoon Potplanten نهالستان های موفق گلدانی هستند که با منابع جامع و کیفیت عالی محصول مشخص می شوند. Plantanious در این بخش به دلیل تلاش های پایداری خود شناخته شده است و هدف آن تسریع پایداری تولید Persoon Potplanten است.

هر کدام ساختار و روش کار خود را دارند و چیزی برای مشتریان تغییر نخواهد کرد. با این حال، Persoon Potplanten Decorum را ترک کرده است. ترکیب جدید معتقد است که می تواند اهداف تجاری، خط مشی کیفیت و نام تجاری خود را به بهترین نحو به طور مستقل دنبال کند.

شرکت های تازه ترکیب شده برای اولین بار خود را به عنوان یک واحد در نمایشگاه تجاری FloraHolland که در حال حاضر در هلند برگزار می شود، معرفی می کنند. هویت شرکتی مشترک با لوگوی جدید برای Persoon Potplanten ارائه شد.

اخیراً، مشارکت موجود بین Plantanious و Persoon Potplanten بیشتر گسترش یافته است. از این پس، این مهدکودک های هلندی به صورت یکپارچه ادامه خواهند داشت. این بدان معناست که صاحبان Plantanious فعالیت های Persoon Potplanten را در اختیار خواهند گرفت. با این حال، شرکت ها به عنوان نهادهای جداگانه به حیات خود ادامه خواهند داد.