مهد کودک جیمز کولز خط درخت کانتینر را گسترش می دهد

“به عنوان متخصصان صنعت، ما مطمئن هستیم که از مزایای کاشت درختان بیشتر، از محیط زیست گرفته تا اکولوژیک، مطلع هستید و این لیست ادامه دارد. با ورود تابستان های 40 درجه ای بیشتر، باید برای خنک کردن مناطقی که در آن زندگی و کار می کنیم، اقدام کنیم. البته پاسخ در طبیعت یافت می شود زیرا مطالعات نشان داده است که دمای سطحی در خیابان های شهری با درختان تا 12 درجه کاهش می یابد.

در اواخر ژوئیه، مهد کودک جیمز کولز کار را برای گسترش خط درختان کانتینری خود در بزرگترین سایت خود در گادزبی آغاز کرد. افزودن 7400 متر خطوط جدید به آنها اجازه می دهد تا 2400 درخت دیگر C45 و 10500 درخت دیگر C10 رشد دهند.

سایت Gaddesby آنها، با مخزن 10 میلیون گالنی خود، خانه بیش از 1 میلیون گیاه کانتینری، 1.1 میلیون درخت در مزرعه و طیف وسیعی از درختان Air-Pot است. به عنوان سردترین و در معرض ترین مکان، این جایی است که اکثر گیاهان رفاهی مقاوم آنها تولید می شود.

درختان کانتینری برتر در مهد کودک عبارتند از:

  1. توس نقره ای
  2. Liquidamber
  3. گیلاس گلدار
  4. درختان روون (از رنگ های مختلف توت)

درختان کانتینری برای کسانی که باغ‌های کوچک‌تری در نواحی شهری دارند، به یک علاقه فزاینده تبدیل شده‌اند و به دنبال ایجاد حس طبیعی تری به خانه درون شهری خود هستند. افزودن ویژگی هایی که در آن فضا محدود است؛ ارتفاع، رنگ ها، میوه ها و گل ها.



منبع

برای مدیریت تقاضا برای درختان کانتینری، نهالستان کولز ظرفیت تولید درخت کانتینری خود را سال به سال افزایش داده است تا اطمینان حاصل شود که مشتریان و پروژه های آنها به موقع تکمیل می شوند. کولز به تولید مهدکودک باکیفیت می‌بالد و بازار بریتانیا را برای نسل‌های آینده تامین می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن صنایع منظر بریتانیا
www.bali.org.uk