موافقتنامه ارتباطات جمعی در بخش گلکاری

بر اساس نتیجه این بحث ها، هیئت مدیره FCH تصمیم گرفته است که تمرکز FCH به ارتباطات بخش گسترده تر تغییر کند. نه تنها ارتباطات مصرف‌کننده و تحقیقات مصرف‌کننده در هلند، بلکه ارتباطات هدفمند در مورد موضوعات مرتبط در بازارهای مهم اروپایی برای پرورش گل. هم برای مصرف کنندگان و هم برای حمایت عمومی. قبلاً یک تست پشتیبانی مثبت برای AVV برای پرورش دهندگان وجود داشته است و VGB اکنون همچنین از توسعه یک تست پشتیبانی جدید برای شرکت های تجاری پشتیبانی می کند.

انجمن عمده فروشی گل هلند (VGB)، رویال فلور هلند (RFH) و شورای گل هلند (FCH) در مورد آینده شورای گل هلند در یک صفحه قرار دارند. در آوریل، حمایت از یک اعلامیه الزام آور عمومی (AVV) برای تامین مالی ارتباطات جمعی از طریق BBH هم برای تولیدکنندگان و هم برای تجارت محقق نشد. هم VGB به نمایندگی از شرکت های تجاری و هم RFH به نمایندگی از پرورش دهندگان، همیشه حمایت قوی خود را از ارتباطات جمعی بخش گل و گیاه ابراز کرده اند. بنابراین، طرفین در گفتگو با FCH برای یافتن راهی برای پیشرفت باقی ماندند. این توافق اکنون بر روی تفسیر و تمرکز جدید FCH و تامین مالی بر اساس یک زمین بازی برابر برای تجارت و پرورش دهندگان حاصل شده است.

منبع: Royal FloraHolland



منبع

در دوره آینده، VGB، RFH، و FCH جزئیات بیشتر دوره جدید، به ویژه ارتباطات بخش و جزئیات بیشتر پایه مالیات را بررسی خواهند کرد. این با یک تست پشتیبانی بیشتر دنبال می شود و در صورت مثبت بودن نتایج، می توان یک برنامه AVV ایجاد کرد. برای پل زدن این دوره، شورای اعضای RFH موافقت کرده است که به طور موقت مالیات را از 1 ژانویه 2024 تا 1 ژانویه 2025 ادامه دهد.