گونه های گیاهی جدید رز و گیاهان 2024 چیست؟


برای سال 2024، Star® Roses and Plants چندین گونه گیاهی جدید را معرفی می کند. کنجکاو؟ در زیر یک نمای کلی: .

Easy Bee-zy™ Knock Out®
“جدیدترین افزوده به خانواده گل رزهای Knock Out®! Easy Bee-zy™ Knock Out® با گلهای زرد معطری که از بهار تا یخبندان مکرراً شکوفا می شوند، قدرت گل را ارائه می دهد. چند ساله، درختچه یا گل رز.”

Orange Glow™ Knock Out®
یکی دیگر از افزوده‌های جدید به خانواده گل رزهای Knock Out®. “Orange Glow™ Knock Out® قدرت گل را با گل های نارنجی درخشان که از بهار تا یخبندان به طور مکرر شکوفا می شوند، ارائه می دهد. به صورت جداگانه، گروهی یا مخلوط با سایر گیاهان چند ساله، درختچه ها یا رزها بکارید.”

گیلاس و شامپاین™
“Cherries & Champagne™، کمی فانتزی و واقعاً لذت بخش، شگفتی پر زرق و برق دارد! گلبرگ های فنجانی مانند قرمز تا صورتی عمیق باز می شوند تا رنگ زرد کرمی را نمایان کنند. شکوفه های دوگانه فراوان و بزرگ در برابر شاخ و برگ های براق ظاهر می شوند و رایحه ای شیرین ارائه می دهند. این گل رز مقاومت ناپذیر است.”

PowerPuff™ صورتی
“شکوفه های صورتی برقی این گیاه قدرتمند را در دسته های 6 تا 8 شکوفه در هر ساقه می پوشانند. جوانه های گرد آن مانند گلبرگ های متعددش یادآور گل صد تومانی است. این گل رز دارای رایحه متوسط ​​علف لیمو است.”

آسمان کویر™
این گل رز نارنجی آجری دارای رنگ‌هایی از ارغوانی و سرو است که به اندازه غروب خورشید در ساحل غربی رنگی را ارائه می‌دهد. این گل رز قوی و فراوان است که در باغ‌ها و مناظر فشرده می‌ماند.

لباس مجلسی Romantica®
این رز صورتی شاداب به اندازه زیباترین لباس مجلسی پر و جذاب، با بیش از 100 گلبرگ در هر شکوفه باز می شود.

Sunblaze® هندوانه
Sunblaze® Roses به راحتی رشد می کند و در طول فصل شکوفا می شود. Sunblaze® هندوانه جدیدترین محصول افزودنی است که شکوفه های قرمز پر جنب و جوش را نشان می دهد که بسیار مقاوم در برابر بیماری هستند.

Sunblaze® Dragon Fruit
“Sunblaze® Dragon Fruit با گلهای صورتی تیره پوشیده شده است که ظاهری جسورانه دارد. این گونه بسیار مقاوم در برابر بیماری در ظروف در مناطق 5-11 به خوبی عمل می کند.”

Sweet Starlight™ Hydrangea
خوشه‌های گل سفید روشن هر سال شکوفا می‌شوند و به زیبایی از صورتی روشن تا صورتی تیره پیر می‌شوند. ساقه‌های قوی از باز شدن شکوفه‌های زیبا جلوگیری می‌کند و اندازه جمع و جور آن به راحتی زیر پنجره‌ها قرار می‌گیرد تا منظره‌سازی کلاسیک زیبایی داشته باشد.

روبی رافل® هلو پاسیو
این درخت زینتی با دسته‌هایی از گل‌های صورتی تیره و ژولیده در بهار شکوفا می‌شود و به دنبال آن شاخ و برگ‌های شرابی با لبه‌های موج‌دار منحصربه‌فرد شکوفا می‌شود. اندازه جمع و جور آن آن را به انتخابی چشم نواز برای ظروف پاسیو یا به عنوان نقطه کانونی در منظره تبدیل کرده است. JC Raulston Arboretum در دانشگاه ایالتی NC.”

Garden Gems™ Amethyst Cercis
“این درخت سرسیس فشرده یک نقطه کانونی زیبا در باغ‌های کوچک و زمانی که در گلدان در پاسیو قرار می‌گیرد است. اندازه و شاخ و برگ کبود آن جلوه‌ای مشابه به افرای ژاپنی می‌دهد و از مزیت بومی بودنش در آمریکای شمالی برخوردار است. شکوفه‌های صورتی بهاری باعث می‌شود گرده افشان ها را جذب کنید.

Garden Gems™ Emerald Cercis
“به دنبال جواهر تاج چشم انداز خود هستید؟ Garden Gems Emerald را امتحان کنید! این درخت سرسیس جمع و جور نقطه کانونی زیبایی در باغ های کوچک و زمانی که در گلدان ها در پاسیو قرار می گیرد. اندازه و شاخ و برگ های سبز و قرمز آن جلوه ای شبیه به یک درخت ژاپنی می دهد. افرا، با مزیت این که بومی آمریکای شمالی است. شکوفه های صورتی بهاری گرده افشان ها را جذب می کند.

در Cultivate ’23، 15-18 ژوئیه، در کلمبوس، اوهایو، این گونه های جدید نیز ارائه شده اند. بنابراین، برای مشاهده درونی این گونه‌های جدید و گپ زدن با کارشناسان، از غرفه گل‌های رز و گیاهان Star® 3217 در Cultivate’23 دیدن کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
رزهای ستاره ای و گیاهان
www.starrosesandplants.com



منبع