موسس Mivena اعلام بازنشستگی کرد

آقای لوئیس دی کورت، بنیانگذار Mivena “متخصص کودهای ویژه”، در تاریخ 1 ژانویه 2023 از این شرکت بازنشسته خواهد شد. لوئیس سابقه طولانی در کودهای تخصصی دارد: 42 سال کار در این صنعت، ابتدا با یک شرکت کود آمریکایی به عنوان معاون ارشد رئیس جمهور، و بعداً در سال 2004، شرکت کود تخصصی Mivena را با آقای جان لامبی (مدیر تولید سابق در همان شرکت کود آمریکایی) راه اندازی کرد. دفتر مرکزی Mivena در Waalwijk و کارخانه تولید در ماستریخت است که هر دو در هلند قرار دارند.

برندهای Mivena CRF دارای فناوری منحصر به فرد و منحصربفرد جدید CRF بادوام Durable CRF هستند. فناوری CRF بادوام زیست تخریب پذیر است و جامدترین فناوری CRF است که در آزمایشات جهانی اثبات شده است. Granusol WSF منحصر به فرد است زیرا این کود از مواد خام با کیفیت بالا و بکر فقط در یک محیط کاملاً مطبوع و در بسته بندی خلاء برای جلوگیری از کیک شدن تولید می شود. Granuform SRF یک کود بدون گرد و غبار و با کیفیت بالا با فناوری رهش آهسته مبتنی بر MU است.

در روز چهارشنبه، 25 ژانویه 2023، در نمایشگاه جهانی باغبانی IPM Essen، لوئیس دو کورت شخصاً برای خداحافظی و تشکر از همه روابط تجاری در غرفه Mivena 3A82 حضور خواهد داشت. برای بازدید از لویی در آنجا خوش آمدید.

برای اطلاعات بیشتر:

از اول ژانویه 2023، کورت رازنبرگ به عنوان شریک مدیر عامل شرکت لوئیس در Mivena تمام مسئولیت ها را بر عهده خواهد گرفت.

میونا یک شرکت ناب و به معنای سازماندهی شده با مشتری مداری قوی است که امکان ارائه محصولات سفارشی توسط مدیران فروش میونا و شرکای ما گواه این امر است.

Mivena کودهای با رهش کنترل شده (CRF)، کودهای آهسته رهش (SRF) و کودهای محلول در آب ترکیبی (WSF) را عمدتاً برای بازار اروپا تولید می کند. در بخش های چمن، محصولات کشت شده در مزرعه و کشت بستر، برندهای برتر Mivena Granucote CRF، Field-cote CRF، Horti-cote CRF، Granuform SRF، و Granusol WSF از طریق توزیع کنندگان ویژه منتخب توصیه می شوند و به فروش می رسند.

میونا



منبع