مونروویا معاون جدید فروش خود را معرفی کرد


مonrovia، یک تولید کننده گیاهان زینتی و محوطه سازی ممتاز، اعلام کرد که تد مک دونالد به عنوان معاون فروش به شرکت ملحق شده است. مک دونالد که یک کهنه کار صنعت مهد کودک است، انبوهی از فروش، عملیات و تجربه رهبری را به مونروویا به ارمغان می آورد و اخیراً با BioWorks Inc.، یک شرکت پیشرو در زمینه سلامت گیاهان بیولوژیکی کار می کند.

جاناتان پدرسن، رئیس و مدیر عامل Monrovia می‌گوید: «تد دانش، انگیزه و تخصص در صنعت برای هدایت تیم به جلو دارد. می‌دانم که او به تیم‌های مدیریت فروش و رهبری اجرایی ما اضافه خواهد شد. مهارت های او در توسعه روابط و دستیابی به نتایج، دارایی بزرگی خواهد بود زیرا ما به ساختن بهترین مهد کودک ادامه می دهیم.”

مک دونالد به عنوان معاون فروش، کل تیم فروش مونروویا را مدیریت خواهد کرد که به خرده فروشان در سراسر کشور از جمله مراکز باغ مستقل و Lowe’s خدمات ارائه می دهد. او پیش از این معاون فروش و بازاریابی برای BioWorks و مدیر فروش برای مهد کودک بیلی بوده است. در این نقش ها، مک دونالد مسئول استراتژی رهبری و رشد فروش بود. کار او در سایر مهدکودک ها شامل مسئولیت مدیریت موجودی کالاهای سخت بسته بندی شده و تدارکات بود.

مک دونالد می گوید: “من مشتاقانه منتظر کمک به حمایت از قوی ترین تیم فروش در صنعت مهد کودک هستم.” کار با مونروویا در حالی که این شرکت در صدمین سالگردش به نظر می رسد هیجان انگیز و فروتنانه است.

مک دونالد نقش جدید خود را از 14 نوامبر 2022 آغاز خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
مونروویا
www.monrovia.com



منبع