نشست بین المللی DCM 2023 جایزه برتر را برای مفهوم توت فرنگی اهدا کرد

DCM از همه همکارانی که در موفقیت این جلسه سهیم بودند تشکر می کند. “برای یکدیگر و با یکدیگر، و برای مشتریان ما، ما می رویم!”

این جلسات تعاملی، تبادل ایده‌های عملی را در سراسر کشورها، با کاربردهای متفاوت در محصولات و تجربیات که منجر به بحث‌های پر جنب و جوش و ایده‌های ملموس و جدید می‌شود، تشویق کرد. این الهام بخش بود که ببینیم چگونه تیم های بین المللی در موضوعات مختلف تشکیل شده اند و با هم برای ارائه مفاهیم و راه حل های نوآورانه کار می کنند.

مفهوم توت فرنگی برنده جایزه شد
این نشست شامل سخنرانان الهام بخش، کارگاه های تعاملی، و اشتراک های DCM آموزشی، اما نه کمتر رقابتی در این گزارش بود. همکارانی از کشورهای مختلف و با تخصص‌های گوناگون، بینش و تجربیات عملی خود را از توت‌فرنگی گرفته تا خیار، از کشت زینتی تا حشیش دارویی، از قلمه‌ها تا ایجاد چمن، از کوددهی بیش از حد بستر تا محرک‌های زیستی و کنترل زیستی به اشتراک گذاشتند.

تحت شعار “سخت کار کن، سخت بازی کن”، این شب به زبان های فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و هلندی در DCM ادامه یافت!

هفته گذشته، DCM میزبان نشست بین المللی سالانه خود بود. همکارانی از هلند، بلژیک، فرانسه، آلمان، اتریش و ایالات متحده که همگی در بخش حرفه ای کار می کنند، برای یک جلسه و رویداد 2 روزه حاضر شدند. در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، جایی که همکاری و نوآوری ضروری است، DCM بنابراین یک پلت فرم پر جنب و جوش ایجاد می کند که در آن همکاران با تخصص و ریشه های مختلف گرد هم می آیند. این جلسه فرصتی ایده آل برای به اشتراک گذاشتن دانش و بهره مندی از تجربیات یکدیگر در یک محیط محرک است.

ایده توت فرنگی برای دستیابی به یک گیاه سینی انعطاف پذیر با جایزه برتر به خانه رفت.

با اعتماد به نفس به جلو حرکت کنید
با پشت سر گذاشتن این نشست بین المللی موفق، تیم DCM با اطمینان به آینده نگاه می کند. ما متقاعد شده‌ایم که ایده‌ها و بینش‌های به‌دست‌آمده در این جلسه ما را قادر می‌سازد تا به ارتفاعات جدیدی برسیم و در صنعت خود برتر باشیم.»

برای اطلاعات بیشتر:
آنلیس جوست
DCM
تلفن: +31 (0) 646-828 031
[email protected]
www.dcm-info.com



منبع