بن مولندا، پیج فرانکس و هریسون داونینگ به سمت مشاوران ارشد جستجوی اجرایی در BEST ارتقا یافتند.

برای اطلاعات بیشتر:
بهترین گروه مشاوره سرمایه انسانی

bhcagroup.com



منبع مولندا، فرانک، و داونینگ در حمایت از کل بخش‌های صنعت باغبانی و کشاورزی تخصصی به شیوه‌ای مشاوره‌ای و غنی شده‌اند. تبلیغات آنها منعکس کننده ارزش های مشارکت، مراقبت و حرفه ای است که آنها به اعتقادات خود نزدیک هستند. این سه نفر با هم به اشتراک گذاشتند که «استعداد یک سازمان موفقیت آن است. بنابراین، فرآیند استخدام باید منعکس کننده سطح بالایی از تعامل و دقت باشد، نه یک رویکرد معاملاتی یا احتمالی. لطفاً با بن، هریسون و پیج تماس بگیرید، زیرا هر کدام برای پیشبرد روابط خود در صنایعی که BEST به آنها خدمت می کند ارزش قائل هستند.

بن، پیج و هریسون به سرمایه گذاری در توسعه حرفه ای خود با گواهی PRC ادامه می دهند تا به شرکای مشتری و نامزدهای حرفه ای پشتیبانی ارزشمندی برای استخدام و پیشرفت شغلی خود ارائه دهند. BEST از طریق کار مشاوره منابع انسانی خود قویاً از مزایای یادگیری و توسعه مستمر کارکنان شرکت های مشتری خود حمایت می کند. این سه نفر از اجرای این امر برای بهبود دانش و تخصص خود، هدایت تعاملات استخدام و حمایت از متخصصان در انتقال شغلی استقبال کردند.

بهترین سهامداران سرمایه انسانی و گروه مشاوره، بن مولندا، پیج فرانک، و هریسون داونینگ به عنوان مشاور ارشد جستجوی اجرایی ارتقا یافتند و گواهینامه استخدام حرفه ای (PRC) خود را کسب کردند.