نمایشگاه بین المللی گل و باغ چین 2023

سایت نمایشگاه همچنین فعالیت هایی را در مورد موضوعات داغ مرتبط با پایانه های خرده فروشی مانند سخنرانی های هنری گل و فعالیت گل فروشی ها برگزار کرد.

در غرفه باغبانی هائویو، انواع گل های پایه گل «رویی» برای شکوفه دادن به رقابت می پردازند. در میان آنها، الف تنوع خوب از گل رز عمدتاً از شرکت هایی مانند De Ruiter، Schirus، Interplant، Dümmen Orange و Meilland انتخاب می شود که مطابق با روند فعلی و آینده بازار است.

به عنوان اولین نمایشگاه آفلاین خرده فروشی گل پس از همه گیری، جریان مردم در محل بسیار خوب است.

گروه Yuntianhua گل های رز مختلف را ارائه کرد.

منطقه جینینگ، واقع در کرانه جنوبی دریاچه دیانچی، منطقه اصلی تولید گل در یوننان است. تنها 50 کیلومتر با بازار گل Kunming Dounan، بزرگترین بازار تجارت گل در آسیا فاصله دارد. با حمل و نقل توسعه یافته و راحت، مزایای مکان آشکاری دارد.

در صبح روز 24 مارس، نمایشگاه بین المللی گل و باغ چین 2023 در مرکز نمایشگاه بین المللی West Taihu در چانگژو، جیانگ سو آغاز شد. مساحت کل این نمایشگاه 30000 متر مربع است که بیش از 200 برند گل را گرد هم می آورد و نمایشگاه ها شامل گل های تازه تراشیده، گل های گلدانی، مواد باغبانی و سایر دسته ها می باشد.

دسته گل بزرگی که از رز قرمز ساخته شده بود در نمایشگاه بسیار چشم نواز بود.

نمایش گل

خبر خوب این است که با افزایش حرفه ای شدن پرورش دهندگان گل، آنها به تحقیق و توسعه و حفاظت از ارقام جدید توجه بیشتری کرده اند.



منبع

آبشار گل غول پیکر به شکل دسته گلی متشکل از هزاران گل رز عمدتاً از «کوه برفی هلو» با انواعی مانند «لباس نئون»، «شکوه سفید» و «بای ژوشان» استفاده می‌کرد.