نمایشگاه بین المللی گل و گیاه (IFTF) امسال در دوازدهمین دوره خود برگزار می شود

برای اطلاعات بیشتر:
نمایشگاه بین المللی گل و گیاه
www.iftf.nl



منبع

با حضور غرفه داران از بیش از 25 کشور و بازدیدکنندگان تجاری از بیش از 115 کشور، IFTF را می توان یکی از مهم ترین، اگر نگوییم مهم ترین نمایشگاه تجاری بین المللی برای صنعت گل فروشی جهان نامید. اگرچه این نمایشگاه در هلند برگزار می شود، اما اکثر خریداران بین المللی هستند، بنابراین، نمایه بازدیدکنندگان اصلی این رویداد سالانه است. با داشتن تقریباً 300 شرکت در سالن، نسخه امسال دوازدهمین دوره خود را با فضای کافی برای رشد نشان می دهد.

نسخه آتی IFTF که از 9 تا 11 نوامبر برگزار می شود، یکی از بزرگترین گل های جهان را در مرکز نمایشگاهی Expo Haarlemmermeer در Vijfhuizen که اخیراً بزرگ شده است را برای شما به ارمغان می آورد. پرورش دهندگان، تجار و عرضه کنندگان گل از سراسر جهان بهترین و جدیدترین محصولات خود را در زمین نمایشگاهی به مساحت 26000 متر مربع به نمایش می گذارند.

از غرفه FloralDaily در IFTF دیدن کنید!
با FloralDaily، ما یک غرفه در IFTF داریم و مشتاقانه منتظر دیدار شما در آنجا هستیم. ما همچنین با دوربین های خود در هر دو نمایش می چرخیم. بیایید و از ما در غرفه ما دیدن کنید تا اخبار باغبانی را به اشتراک بگذارید، راهنمای خرید را فقط برای چت دریافت کنید، یا برای اطمینان از انتشار اخبار نمایشگاه خود یک ایمیل بفرستید.