نمایش گلدان و پوشش گلدان به سبک بهاری در Plantarium-Groen-Direkt

Addenda® را در غرفه 502 در 24 و 25 اوت پیدا کنید. این نمایشگاه در هر دو روز از ساعت 7 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. آدرس نمایشگاه: مرکز تجارت بین المللی، نروژ 37، 2391 PW Hazerswoude-Dorp. اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگاه را می توانید در اینجا بیابید.

کاور گلدان کامپانولا امسال معرفی شد و در حال حاضر در سایزهای گلدانی 10.5 و 14 سانتی متری موجود است، اما در فصل 2023 نیز امکاناتی برای سایزهای دیگر گلدان کامپانولا وجود دارد. در مورد احتمالات در طول نمایشگاه تجاری بپرسید.

در 24 و 25 آگوست، Addenda را می توان در “نمایشگاه خرده فروشی سبز” در Hazerswoude-Dorp پیدا کرد. در این نمایشگاه طیف کاملی از گیاهان باغی از Boskoop، هلند و اروپا را خواهید دید که مخصوصاً برای خرده فروشی گرد هم آمده اند. در طول این نمایشگاه، Addenda طیف گسترده ای از Campanula، Hebe و Maori را ارائه می دهد. مفاهیم جدید Addenda نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر:
الحاقیه
[email protected]
www.addenda.info



منبع

فصل مائوری
پس از تابستان، Addenda فصل مائوری را راه‌اندازی می‌کند، که Addenda تخفیف‌های حجمی مختلفی برای آن در نظر گرفته است. در طول نمایشگاه، پیشنهادات به اطلاع عموم و از طریق پست های الحاقی خواهد رسید.

ضمیمه ها را می توان در نمایشگاه در غرفه 502 پیدا کرد.

روکش قابلمه Addenda Campanula
یک نمونه جدید، روکش گلدان Addenda است: روکشی که به سبک بهاری شاد با پروانه ها و زنبورها ساخته شده است. شارلوت ون لوبنشتاین، از بخش بازاریابی و ارتباطات می گوید: “کاور جذاب یک هدیه فوری است و می تواند در زمان های مختلف فصل استفاده شود.”

نقطه نمایش Addenda Showpot
Addenda همچنین Addenda Showpot را به سبک بهاری با زنبورها و پروانه ها به نمایشگاه می آورد. گلدان برای کامپانولا و هبه مناسب است. با ارائه یک Showpot تزئین شده به عنوان نمونه در قفسه، Addenda می خواهد به مصرف کنندگان الهام بخشد. شوپات 50 سانتی متری را می توان در طول نمایشگاه تحسین کرد.

بسته محتوای هبه
در این فصل، Addenda بسته محتوای Hebe را معرفی می کند. این بسته محتوایی که توسط تیم بازاریابی تهیه شده است، از مشتریان شرکتی در ایجاد محتوا برای تبلیغ اضافات هبه پشتیبانی می کند. این شامل پست‌های سرگرم‌کننده، نکات و عکاسی خلقی برای الهام بخشیدن به مشتریان آنلاین است. محتوای Hebe می تواند توسط مشتریان در کانال های مختلف مانند وب سایت، فروشگاه اینترنتی و کانال های رسانه های اجتماعی استفاده شود. بسته محتوا اکنون از طریق کتابخانه رسانه افزودنی برای دانلود در دسترس است. کتابخانه رسانه افزودنی در طول نمایشگاه تجاری بر روی یک صفحه نمایش داده می شود.