نگاهی به داخل شرکت VIP Roses

در این ماه آنها از VIP Roses دیدن کردند.

Dekker Chrysanten هر ماه از Trade Talk برای برجسته کردن یکی از طرف های تجاری که انواع Dekker Chrysanten را می فروشند، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت، رابطه با آنها به عنوان یک پرورش دهنده و تجربیات آنها با یکی از انواع گل داودی که Dekker راه اندازی کرده است، استفاده می کند. در فروشگاه.

یک توقفگاه
تا جایی که به فروش مربوط می شود، همه چیز از VIP Roses زیر سقف حراج گل معامله می شود. به این معنی که صادرکنندگان گل های رنگ شده خود را از طریق لینک یا فروشگاه اینترنتی خریداری می کنند و پس از آن گل رز از گل رز VIP به جعبه خود صادرکننده منتقل می شود. علاوه بر این، به نظر می رسد اینستاگرام نیز یک ابزار فروش ضروری برای VIP Roses باشد. کسب و کار خانوادگی درخواست‌های بیشتری را از سوی گل‌فروشانی که در این پلتفرم با چیزهای زیبا و هیجان‌انگیزی مواجه شده‌اند، می‌بیند. گلفروش این سوال را از تامین کننده خود می پرسد، که سپس به سرعت درب VIP Roses را می زند.

یک تجارت خانوادگی واقعی
درست مانند Dekker Chrysanten، VIP Roses یک تجارت خانوادگی واقعی است. همه چیز با یک مهد کودک گل رز آغاز شد که توسط برادران مارک و اد از والدین آنها گرفته شد. در این نهالستان 3.5 هکتاری خانواده ساسن همچنان منحصر به فردترین ارقام را به صورت روزانه تولید می کند. انحصار بودن شاید چیزی باشد که این شرکت را بیشتر مشخص می کند. هر کسی که حتی برای پنج دقیقه در اطراف VIP Roses قدم بزند، بلافاصله عشق به شکار چیزی جدید، متفاوت و شگفت‌انگیز را می‌چشد.

نقطه سکو
برای اطلاعات بیشتر در مورد طیف گل های داودی در VIP Roses، با برایان بوسمن تماس گرفتیم. برایان 25 ساله به مدت 1.5 سال در VIP Roses به عنوان خریدار گل داوودی کار می کند. گل داوودی یک گروه محصول مهم در VIP Roses است و در حال حاضر شماره سه از پر خریدترین محصولات VIP Roses است. به طور خاص، سانتینیس و گل داوودی پراکنده اغلب توسط برایان خریداری می شود، که آنتونوف یکی از پرفروش ترین گل های داوودی است.

محصول بسیار چشمگیر
اینکه اد و مارک در شکار چیزهای جدید موفق شدند، از مجموعه عظیم گل‌های رنگ‌آمیزی و خاص ارائه‌شده توسط شاخه دیگر کسب‌وکار خانوادگی نیز آشکار است. در جستجوی چیز جدیدی بود که اد و مارک به طور تصادفی با تکنیک رنگ آمیزی منحصر به فرد مواجه شدند. VIP Roses در حال حاضر نه تنها در رنگرزی تسلط دارد، بلکه به خاطر گل هایش با اصطلاحاً “تاپینگ” نیز شناخته شده است. در مجموع، VIP Roses با محصولات بسیار چشمگیر خود (VIP) جهان را هر روز درخشان می کند.

انحصاری بودن استاندارد است
آنتونوف یک تنوع بسیار جذاب برای گل رز VIP است زیرا می توان آن را بسیار خوب رنگ کرد. رنگ های به اصطلاح “زمینی” از محبوبیت خاصی برخوردار هستند که آنتونوف براونی و آنتونوف لاته را به دو محصول محبوب تبدیل می کند. آنتونوف علاوه بر رنگ پذیری، ماندگاری کاملی نیز دارد که این تنوع را برای صادرات بسیار جذاب می کند. بنابراین، VIP Roses می بیند که آنتونوف عمدتاً به بازار اروپای شرقی فروخته می شود. در نهایت، قطر گل یک امتیاز بزرگ است که با شخصیت انحصاری VIP Roses مطابقت دارد. هر محصولی که VIP Roses را ترک می کند باید فاکتور WOW را داشته باشد. و آنتونوف مطمئناً مطابق این استاندارد است.

برای اطلاعات بیشتر:
دکر کریسانتن
[email protected]
www.dekkerchrysanten.com



منبع

عظیم
وقتی وارد سردخانه VIP Roses می شوید، بلافاصله با مجموعه وسیعی از گل های رنگ شده و خاص روبرو می شوید. البته، گل های رز زیبا با کیفیت بسیار منحصر به فرد وجود دارد، اما گل های لاله، گل صد تومانی، ادریسی، میخک، آنتوریوم و بسیاری از انواع دیگر در VIP Roses با خارق العاده ترین رنگ ها موجود است. مجموعه به درستی “بسیار” است و البته گل داودی را نباید از دست داد.