نیجریه می تواند سالانه 3 میلیارد دلار از صادرات هیبیسکوس به مکزیک درآمد کسب کند.

هر دو NAQS و بدن همتای مکزیکی آن، SENASICA، یک پروتکل بهداشت گیاهی را در ماه نوامبر برای تثبیت و رشد صادرات گل هیبیسکوس نیجریه (zobo) به مکزیک امضا کردند.

او هیبیسکوس را استعاره ای از بی شماری از کالاهای کشاورزی قابل صادرات با ارزش بالا توصیف کرد که نیجریه کمتر از آنها استفاده می کند و آنها را بدیهی می داند.

او همچنین گفت که این سرویس در حال حاضر برای دموکراتیک کردن مشارکت شرکت‌های کوچک، کوچک و متوسط ​​(MSME) در فعالیت‌های صادراتی کشاورزی تحت ابتکار بهبود صادرات و زنجیره‌های ارزش صدور گواهینامه کار می‌کند.

ایسگبه خاطرنشان کرد که تشدید صادرات محصولات کشاورزی باعث افزایش بهره وری کلی کشاورزی کشور، تولید ثروت پایدار و بهبود درآمد خانوار در میان بخش بزرگی از جمعیت 70 درصدی می شود که در کشاورزی و صنایع وابسته به کشاورزی مشغول هستند.

مقاله کامل را در www.thisdaylive.com بخوانید



منبع ایسگبه در سخنرانی در اجلاس سران و مدیریت 4 CG در ابوجا خاطرنشان کرد که این چارچوب برای تجارت دوجانبه هیبیسکوس در آینده “بین نیجریه و بزرگترین واردکننده هیبیسکوس نیجریه در برابر اختلالات قابل اجتناب” طراحی شده است.

کنترلر کل خدمات قرنطینه کشاورزی نیجریه (NAQS)، دکتر وینسنت ایسگبه، گفته است که انتظار می رود این کشور سالانه حدود 3 میلیارد دلار از صادرات هیبیسکوس به مکزیک درآمد کسب کند.