“هر کشور ترجیحات گل داودی خود را دارد”

Dekker Chrysanten هر ماه از Trade Talk برای برجسته کردن یکی از طرف های تجاری که انواع گل های داوودی خود را می فروشند، استفاده می کند. آنها درباره شرکت، رابطه با پرورش دهنده و تجربیات خود با یکی از گونه های گل داودی که دکر در بازار عرضه کرده است، اطلاعات بیشتری کسب می کنند. این ماه آنها از گروه هوک بازدید کردند.

باید داشته باشد
در حالی که دیبادهای به شکل پومپون در حوالی 1 نوامبر محبوبیت خاصی داشتند، دیرک اکنون تقاضای روزانه برای این شکل گل را می بیند. به عنوان مثال، نوع دکر موموکو قبلا عمدتاً توسط کشورهای کاتولیک مانند آلمان (جنوبی)، اتریش، فرانسه و ایتالیا برای روز همه مقدسین سفارش داده شده بود. در حال حاضر، تنوع در لیست روزانه Dirk از گل های داوودی سفارش داده شده است. و این فقط مشتری نیست که موموکو را دوست دارد. خود دیرک نیز فکر می‌کند که تنوع فوق‌العاده‌ای است. گل بزرگ، رنگ زیبا و قابلیت حمل و نقل عالی، دیرک را نیز به یکی از طرفداران بزرگ موموکو تبدیل کرده است.

رانده شده توسط گل
در سال 1979 پیتر هوک به همراه برادرانش یک فروشگاه گل راه اندازی کرد. با این حال، پس از ساخت “Fleurado” (نام گل فروشی) تنها در مدت پنج سال، مغازه گل دوباره فروخته شد. پیتر هوک، کارآفرین، می‌دانست که چیزهای بیشتری در انتظار اوست. او پر از اشتیاق و اشتیاق، یک کامیون یخچالدار خرید و تمام مسیر را تا جنوب فرانسه طی کرد. باز هم شخصیت مبتکر پیتر ثابت شد زیرا واردات گل های جنوب اروپا به زودی صادرات گل هلندی را تکمیل کرد. به این ترتیب، پایه های گروه هوک فعلی گذاشته شد.

سنگ بنای گل فروشان
هرکسی که وارد سایت حراج FloraHolland Rijnsburg می شود نمی تواند آنها را نادیده بگیرد: Hoek Group، یک تجارت خانوادگی نزدیک با بیش از 40 سال تجربه در تجارت جهانی گل و گیاه. خانواده هوک زمانی فروشگاه گل خود را راه اندازی کردند، اما اکنون گروه هوک کمتر از چهار “شعبه” دارد: Hoek Flowers، Hoek Wholesale، Hoek Commission و Hoek Handling. گروه هوک به گلفروشان در 52 کشور جهان خدمات ارائه می دهد و اکنون آنها به سنگ بنای واقعی برای گلفروشان تبدیل شده اند.

یک تجارت خانوادگی پررونق
گروه هوک اکنون چندین شعبه دارد و پنج پسر پیتر نیز برای این شرکت کار می کنند. گروه هوک با چهار شعبه خود عمدتاً بر واردات، صادرات و تجارت عمده فروشی گل، گیاه و لوازم جانبی تمرکز دارد. علاوه بر این، گروه هوک هندلینگ امکان بسته بندی مجدد، مخلوط کردن، بسته بندی یا شکافتن گل و گیاه را ارائه می دهد. بنابراین، گروه هوک، تقریباً به هر سؤال قابل تصوری از گلفروش پاسخ می دهد. و با ساخت و ساز جدید برنامه ریزی شده، امکانات گروه فقط به رشد و شکوفایی ادامه خواهد داد.

مرد داوودی
مردم هوک هر روز متعهد به تحقق وعده گروه هوک هستند. یکی از این افراد، دیرک کرومهوت، مسئول خرید گل داودی است. اسپری، دیسبود، سانتینی و مادیبا: با بیش از 20 سال سابقه، روزانه مجموعه کامل را خریداری می کند. در هوک، گل داودی دومین بخش بزرگ در کل مجموعه است. دیرک تفاوت آشکاری در اولویت برای انواع خاصی از گل های داوودی در هر کشور می بیند. به عنوان مثال، گلفروش انگلیسی همچنان از طرفداران پر و پا قرص گل داودی است، اما گل‌فروش دانمارکی همچنان Santini را ترجیح می‌دهد. با قدم زدن در سردخانه، می‌توانید طیف کاملی از گل‌های داوودی، از جمله گل‌های داوودی پومپونی شکل از Dekker را ببینید.

آینده ای مرفه
کمی جلوتر در سردخانه عظیم هوک گروپ، نه تنها می‌توانید دمپون‌های شکلی را ببینید. سانتینی های پومپونی مانند Doria و Jeanny نیز در بین مشتریان این گروه تقاضای زیادی دارند. دیرک با قاطعیت با یورو، گل داودی اسپری سفیدی که دکر سال ها پیش معرفی کرد، می گوید. در این شرکت فوق مدرن، یورو که اکنون شناخته شده است، حتی یکی از پرفروش ترین گل های داوودی اسپری است.

برای اطلاعات بیشتر:
دکر کریسانتن
جولیاناوگ 6a
1711 RP Hensbroek
T: +31 (0) 226 45 60 60
F: +31 (0) 226 45 60 75
E: [email protected]
www.dekkerchrysanten.com



منبع