هفته موفق روز مادر 2023 در Veiling Rhein-Maas

بازخورد مثبت
از سوی تامین کنندگان، همچنان ابهام جزئی در مورد روند مورد انتظار فصل، اثرات وضعیت سیاسی و اقتصاد کلان فعلی و همچنین افزایش هزینه ها وجود دارد. خوشبختانه، دیگر هیچ ابهامی از جانب مشتریان در مورد فروش به مصرف کنندگان نهایی وجود نداشت. بازخورد آنها در مورد خرید از Veiling Rhein-Maas به طور مداوم مثبت بود.

Veiling Rhein-Maas گزارش داد که آنها در سال 2023 هفته روز مادر موفقی را برای همه کانال های بازاریابی داشتند که نسبت به سال قبل پیشرفت چشمگیری داشت. هم حضور مشتری، هم محدوده ارائه شده و هم فرآیندها و رویه ها به طور کلی مثبت بودند. مشارکت مشتریان در ساعت حراج، پیش فروش ساعت و خرید از راه دور بیشتر از سال قبل بوده است. فروشگاه اینترنتی به رشد مثبت خود ادامه می دهد و مشتریان بیشتری از آن به عنوان یک کانال خرید مکمل استفاده می کنند. فروش گل های شاخه بریده و گیاهان گلدانی از طریق سرویس ساعت نیز بسیار رضایت بخش بود. مشتریان از مقدار پیشنهادی – بیش از 52000 باربری فقط در حراج – راضی بودند و هم طیف وسیع و زیبا و هم تحویل تدارکاتی سریع محصولات را تحسین کردند.

برای اطلاعات بیشتر:
حجاب راین ماس
+49 2839 59 3200
www.veilingrheinmaas.com



منبع

تقاضای پایدار و سطح قیمت رضایت بخش
قوی ترین روزهای فروش هفته روز مادر از دوشنبه 8 مه 2023 تا چهارشنبه 10 مه 2023 بوده است. سطح قیمت گل های شاخه بریده و گیاهان گلدانی در حراج سال 2023 بیشتر از هفته روز مادر 2022 بود. سطح قیمتی ثابت یا رو به افزایش برای گل های شاخه بریده در پایان هفته بود، در حالی که قیمت محصولات فضای باز، مانند گیاهان بستر، اندکی کاهش یافت. سرویس ساعت همچنین تقاضای بالاتری را نسبت به سال قبل ثبت کرد، سطح قیمت گل شاخه بریده با سال 2022 قابل مقایسه بود.

محصولات محبوب
در بخش گل های شاخه بریده، گل رز، اوستوما، دسته گل و چیدمان و همچنین گل صد تومانی محصولات محبوبی در بین مشتریان بازار در هفته روز مادر بودند. علیرغم هوای مداوم خنک و آفتاب نسبتاً کمی در ماه های مارس و آوریل، در دسترس بودن گل های شاخه بریده و گیاهان گلدانی نیز در بخش واردات در این هفته بالا بود، اگرچه اندکی کمتر از سطح سال 2022 بود. در میان گیاهان گلدانی، انرژی کمتری وجود دارد. گیاهان تقاضایی مانند بگونیا، کالانکوئه، کامپانولا و فالانوپسیس به دلیل هزینه های انرژی بیشتر در ماه های اخیر در این حراج عرضه شدند. محصولات محبوب در بخش گیاهان گلدانی به کاسه ها و چیدمان های کاشته شده ادامه دادند. هفته روز مادر برای این “محصولات راحتی” برای چندین سال بسیار مهم بوده است، زیرا می توانند به راحتی توسط مشتریان با تلاش کمی دوباره بفروشند.