وقتی همه چیز در حال گران شدن است چگونه مقرون به صرفه ترین شیشه را انتخاب کنیم؟

“اگر در مورد بازار اروپا صحبت کنیم، تفاوت هایی وجود دارد. همانطور که همه ما می دانیم که مالیات های بسیار بالایی برای شیشه های کم آهنی که از چین به کشورهای اتحادیه اروپا صادر می شود وجود دارد و بسیاری از پروژه ها را متوقف کرد تا شیشه چینی روی پشت بام باشد. در حالی که برخی مواقع زمان تحویل برای خرید شیشه از مناطق دیگر بسیار طولانی است. چگونه این تناقض را حل کنیم؟ PLANTI محصول ویژه ای را عرضه کرده است که مناسب بازار اروپا است. شیشه شفاف 90% + عبوری است که از قانون ضد ضد عفونی معاف خواهد بود. به دلیل ضریب انتقال خاص همیشه برنامه تولیدی وجود ندارد و معمولاً هر چند ماه یکبار این نوع شیشه را تولید می کنیم و در تیرماه گذشته به تازگی 300 هزار متر مربع از این شیشه ویژه تولید کرده ایم.

“علاوه بر افزایش قیمت انواع مواد، من معتقدم افزایش هزینه حمل و نقل بزرگترین افزایش قیمت در بین تمام قیمت ها است. حداقل هزینه حمل و نقل شیشه در ماه های گذشته برای آمریکای شمالی بالاتر از ارزش خود شیشه بوده است. پروژه‌ها. اکنون بهتر پیش می‌رود، اما افزایش حمل‌ونقل همچنان یکی از بالاترین بخش‌های کل هزینه است.» کریس، فرد PLANTI، گفت.

ما راه‌حل‌های شیشه‌ای مختلفی ارائه می‌دهیم. برای برخی از پروژه‌ها که شیشه شفاف کم آهن را ترجیح می‌دهند، تولیدکنندگان می‌توانند شیشه‌های کم‌آهن پراکنده را انتخاب کنند. ما شیشه‌های بسیار کم مه، مانند 10 درصد مه که تقریباً به شفافیت شیشه شفاف به نظر می‌رسد، ارائه می‌کنیم. علاوه بر این، عملکرد بسیار خوبی دارد. ضریب انتقال بالا، کمتر از شیشه شفاف کم آهن نیست. ما سه پروژه، یکی به ژاپن و دو پروژه دیگر به آمریکای شمالی ارائه کرده‌ایم. تولیدکنندگان در ابتدا به شیشه شفاف کم آهن نیاز داشتند اما در نهایت شیشه‌های کم‌آهن PLANTI روی سقف داشتند. از نظر قیمت بسیار خوشحالم که اعلام کنم هفته گذشته پروژه جدیدی را امضا کردیم که به این شیشه 10 درصد مه نیاز دارد.”



منبع مصالح ساختمانی گلخانه‌ای مانند فولاد و آلومینیوم در بالای شیشه گران‌تر می‌شوند که از پاییز 2020 نیز افزایش قیمت قابل‌توجهی را تجربه کرده است. با این حال، به آرامی به قیمت تقریباً عادی خود در تابستان 2021 بازگشته است.

“به جز اینها، شیشه شفاف ما با فیلم محافظ برای گلخانه های کوچک مبتنی بر تحقیقات مناسب است تا بهتر از مردم و محصولات محافظت کند. ما همچنین شیشه های رنگی با رنگ خاکستری، آبی و غیره ارائه می دهیم، این شیشه های گلخانه ای به طور منظم استفاده نمی شوند و فقط برای کریس افزود: برخی از قسمت‌های خانه، اما می‌توانید همه آنها را از PLANTI تهیه کنید، چه رسد به شیشه‌های پشت بام پراکنده و AR استفاده شده معمولی.

در مقایسه با شیشه پراکنده، افزایش قیمت شیشه شفاف بسیار چشمگیرتر است. به خصوص شیشه شفاف کم آهن، قیمت آن بیش از 10 درصد بیشتر از شیشه پراکنده کم آهن است. کووید،” کریس گفت.

پلانتی علاوه بر شیشه های مخصوص فوق، انواع دیگری از شیشه های مورد استفاده در ساختمان گلخانه را نیز ارائه می کند. مانند شیشه های با روکش سفید، ما امکانات خود را برای تولید شیشه های سفید در داخل کارگاه بدون گرد و غبار بهبود بخشیده ایم تا مطمئن شویم که فرآیند پوشش بدون هیچ گونه نقصی است.

برای اطلاعات بیشتر:
پلانتی شرکت
[email protected]
www.plantiinc.com