ویژه پس از برداشت این ماه

در این ماه به تکنیک ها، فرآیندها و محصولات پس از برداشت توجه بیشتری خواهیم کرد. همچنین، در HortiDaily، و خبرنامه های هلندی ما، Groentennieuws، و bloemenplantennieuws، این موضوع برجسته خواهد شد. مقالات مربوط به پس از برداشت در یک جعبه ویژه به نام Special Post-Harvest منتشر می شود.

کیفیت و ماندگاری یک محصول بسیار مورد توجه مصرف کنندگان است و دلایل مهمی برای (تکرار) خرید محصول است. برای ارائه محصولات با کیفیت خوب به مصرف کنندگان، دو عامل کیفیت محصول و نحوه برخورد با این محصول مهم است. ما می دانیم که پرورش دهندگان قادر به تولید محصولات باکیفیت هستند، اما روند پس از آن چطور؟

ویژه
اگر شرکت شما محصول جدیدی دارد یا اگر اخباری برای اشتراک گذاری در مورد پس از برداشت دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید. ما می خواهیم تمام جنبه های پس از برداشت، از ماشین آلات و بسته بندی گرفته تا ذخیره سازی و حمل و نقل را برجسته کنیم. می توانید یک بیانیه مطبوعاتی را به [email protected] ارسال کنید، یا می توانید برای نوشتن مقاله با تحریریه ما تماس بگیرید. اگر می خواهید شرکت شما در هر روز این ماه در این ویژه نمایش داده شود، امکان قرار دادن بنر وجود دارد.



منبع